Piknik na polanie w Gołębiewie

10 października 2010 (artykuł sprzed 13 lat)
Najmłodszy uczestnik naszej wycieczki ma swoje pięć minut, a wszyscy grzecznie za nim Najmłodszy uczestnik naszej wycieczki ma swoje pięć minut, a wszyscy grzecznie za nim

W niedzielę 10 października na polanie nieopodal Leśniczówki Gołębiewo zapłonęło ognisko, na które przybyli członkowie trójmiejskich grup turystycznych by podsumować sezon letni. Korzystając z zaproszenia oraz pięknej pogody zorganizowaliśmy więc kolejną krótką przejażdżkę rowerową. Nie przemęczając się pojechaliśmy przez deptak nadmorski, a następnie w górę do Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego, gdzie już od południa trwała zaplanowana biesiada.

Zaplanowana przez naszą grupę trasa tegorocznej wycieczki podsumowującej letni sezon rowerowy wiodła głównie przez naszą aglomerację. Jako, że nie planowaliśmy wypadów za miasto, a jedynie spacer trójmiejskimi trasami rowerowymi, wycieczkę zaplanowaliśmy tak, by połowa trasy wiodła nad morzem, a połowa lasem.

Zwartą kameralną grupką ruszyliśmy zatem drogą rowerową wzdłuż al. Gen. Józefa Hallera do Brzeźna, a stamtąd trasą nadmorską do Sopotu. Za Parkiem Północnym wspięliśmy się na jeden z klifów by udać się w przez Rezerwat Potoku Swelini w kierunku ul. Armii Krajowej, która wiedzie wzdłuż granicy Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego. By sprawnie dostać się na miejsce pojechaliśmy po prostu słynną wśród rowerzystów trasą biegnącą w górę ul. Reja do Leśniczówki Gołębiewo, gdzie dołączyliśmy do grona przyjaciół biesiadując przy ognisku.

Przy tej okazji w imieniu GR3miasto pragnę serdecznie podziękować
Woytkowi Trójmiejskiej Inicjatywy Rowerowej, który skrzyknął trójmiejskie grupy rowerowe.

"Piknik na polanie w Gołębiewie" był ostatnim wypadem podsumowującym letnie harce i sielankowe wypady. Zaczęła się jesień a wraz z nią świetna pora na jedno lub dwu dniowe wycieczki turystyczne, na które wszystkich chętnych serdecznie zapraszamy.

Złota polska jesień to idealny okres na dłuższe wycieczki poza miasto; mamy nadzieję, że do nas dołaczycie? Złota polska jesień to idealny okres na dłuższe wycieczki poza miasto; mamy nadzieję, że do nas dołaczycie?

Zatem nie czekaj do następnego lata, zabierz się z nami jeszcze tej jesieni !

O naszych inicjatywach, rajdach i wycieczkach dowiesz się regularnie odwiedzając naszą stronę internetową lub wpisując się na listę sympatyków. Jeśli chcesz być na bieżąco informowany co organizujemy, napisz do nas e-mail: gr3miasto@gmail.com

• super inicjatywa

fajna sprawa takie imprezy dla wszystkich, pozdrowienia dla organizatorów :)

• rowerowa niedziela (3)

bardzo fajna inicjatywa. Choć nie należymy do żadnej grupy rowerowej to podjechaliśmy ze znajomymi na ognisko do Gołębiewa na kiełbaskę. Pogoda była świetna, koniecznie podawajcie informacje na trojmiesto.pl o tego typu spotkaniach, z chęcią dołączymy ponownie.

za darmo było kiełbaska?

• było kiełbaska

i ognisko też za darmo było.

• Kiełbaski były własne, ewentualnie użyczone : )

• rewelka...

rewelka, więcej takich imprez proszę :) Na zawody mtb nie każdy się nadaje a takie imprezy są jak znalazł.

• Rower 3M XXIw (3)

Gratuluję inicjatywy.Mam 64l i jeżdżę rekreacyjnie.Znam opisaną trasę.
    Marzy mi się trasa wokół 3M.Duże fragmenty już są.Np.Brzeźno-Kam.Potok,
    czy ul.Reja w Sopocie.Ale pętla wokół 3M to coś SUPER.Trasa:Gdańsk Gł.Miasto-Brzeźno-Sopot-Gdynia/ale nad morzem/-Skwer-Morska/J.Wiśniewskiego-Pustki
    Cisowskie-Chwarzno-Wiczlino-Dąbrowa-W.Kack-Osowa-Dol.Radości-Matemblewo-
    Morena -Chełm-Gł.Miasto.Super.I jeszcze poprzeczne ścieżki.Gdyby tak Marszałek
    Struk patronował temu to może by się udało to skoordynować.Byłaby to atrakcja na miarę Europy.

• atrakcja na miarę Europy

faktycznie byłoby super,taka trasa turystów mogłaby przyciągnąć do 3M nawet z Europy, ale brakuje perspektywicznego podejścia u władz. No, ale gdyby tak Marszałek Struk patronował temu to może ...... jest głębokie i szerokie.. ach szkoda, bo możliwości są , a kasa na boki idzie mimo kryzysu

• Rowerypa (1)

Twoją wymarzoną Trasą wokół 3M jest być może odbywająca się od 9 lat impreza turystyczna zwana Rowerypą. 100 kilometrowa pętla wokół Trójmiasta, nad morzem i Wzgórzami Trójmiasta.

http:\andy.ovh.org\rowerypa

• Dla Andy

Ciekawe!Eskapada niezła!Ale warto lobbować za trasą rowerową.

• Brawo, oby takich imprez więcej!

• rowery

-byłem niedawno w Gdańsku i gratuluję Wam tylu tras rowerowych.Jest czego zazdrościć,u nas/Bydgoszcz/jest z tym kiepsko.Pozdrawiam wszystkich Gdańszczan.

• troche pozno sie dowiadujemy (1)

szkoda

• bo nie patrzysz/szukasz tam gdzie powinieneś

Wspaniala inicjatywa. Zaluje ze nie odwazylam sie do Was dolaczyc,ale kiedys to zrobie:)Na razie brakuje mi pewnosci siebie na rowerze,ale pracuje nad tym. Pozdrawiam

• mało czasu Ci w tym roku zostało na walkę z sobą.
      Nie bój się . Strach ma wielkie oczy , ale kółka tylko na max. 28 "

• Więcej zdjęć

więcej zdjęć z całej imprezy znajdziecie na stronie www.rwm.org.pl

najważniejsze, że impreza była dostepna dla wszystkich, a nie tylko dla zamkniętych grup rowerowych. Pozdro dla RWM, TIR i GR3 - łączcie siły na przyszłe wyprawy !!!