Niewielkie zainteresowanie reklamą na Mevo
Rowery Mevo jako nośnik reklamowy? Pomysł ten na razie nie cieszy się dużą popularnością. W postępowaniu prowadzonym przez stowarzyszenie Obszaru Metropolitalny Gdańsk-Gdynia-Sopot, które odpowiada za rower miejski, wpłynęła zaledwie jedna oferta dotycząca 50 rowerów.
Aktualizacja 29 grudnia: Po publikacji artykułu stowarzyszenie Obszar Metropolitalny Gdańsk-Gdynia-Sopot sprostowało wcześniej przekazaną nam informację.
Złożoną ofertę na kwotę 1250 zł za pakiet 50 rowerów należy rozpatrywać w odniesieniu do całej floty Mevo. To oznacza, że ostateczna kwota oferty to ok. 660 tys. zł za rok wynajmu powierzchni reklamowej na wszystkich rowerach Mevo.
Montaż reklam przewidziano na przednim koszyku, ochraniaczu tylnego koła oraz w innych miejscach - w uzgodnieniu z operatorem systemu.
Stowarzyszenie Obszar Metropolitalny Gdańsk-Gdynia-Sopot, które odpowiada za wdrożenie Mevo, ogłosiło niedawno postępowanie na wynajem powierzchni na:
- maksymalnie 1800 rowerach w grudniu, styczniu i lutym,
- maksymalnie 3650 rowerach od marca do końca listopada.
Reklama w portalu Trojmiasto.pl
Jedna oferta od gdańskiej firmy reklamowej
Zainteresowanie postępowaniem było niewielkie. Wpłynęła zaledwie jedna oferta.
- Wpłynęła jedna oferta - Firmy Reklamowej Moduł na kwotę 1250 zł za pakiet 50 rowerów miesięcznie - informuje Patryk Gochniewski, rzecznik stowarzyszenia OMGGS. - Obecnie trwa jej analiza, nie dokonano jeszcze rozstrzygnięcia postępowania.
Dodajmy, że zgodnie z zapisami umowy wykonawca będzie zobowiązany także do fizycznego umieszczenia, wymiany i demontażu reklam. Będzie mógł także w razie potrzeby "przełożyć" reklamę z roweru, który ulegnie uszkodzeniu na inny sprawny pojazd.
Maksymalny okres trwania umowy to 31 grudnia 2028 r.
Miejsca
Opinie wybrane
-
2023-12-27 21:18
Nie dla reklamy
Czy wszystko musimy koniecznie obrzydzać reklamą? W Polakach zmysł estetyki umarł?
Nie ma potrzeby wciskania reklam na Mevo. Kiedy weszła uchwała krajobrazowa i zniknęły reklamy, pokazaliśmy że miasto może wyglądać lepiej. Teraz niestety pstrokacizna i reklamoza wraca.- 22 3
-
2023-12-27 20:46
Reklamodawca chce by reklama budowała wizerunek uczciwości i solidności (1)
nie jestem pewny czy to przedsięwzięcie budzi takie skojarzenia.
- 16 1
-
2024-01-04 17:20
ja wiem? jak by pozwolono reklamować się Rozi, albo innemu takiemu przybytkowi uczciwości,
to może te rowery były tańsze? albo lepiej serwisowane?- 2 0
-
2023-12-27 20:21
Reklamy świetnie będą reprezentować firmę na rowerach rzuconych na dach, do stawu, czy zwyczajnie ustawione tak że utrudniają życie innim... W życiu bym w ten sposób nie zainwestował.
- 27 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.