• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Można już jeździć Mevo. Bez opłat, ale pod kilkoma warunkami

Maciej Korolczuk
13 września 2023, godz. 11:15 
Opinie (530)
Najnowszy artykuł na ten temat Rowery Mevo blokują miejsca parkingowe
W środę, 13 września, ruszyły testy zewnętrzne. To oznacza, że rower bezpłatnie może przetestować każdy chętny. W środę, 13 września, ruszyły testy zewnętrzne. To oznacza, że rower bezpłatnie może przetestować każdy chętny.

Od dziś mieszańcy Trójmiasta i pomorskich gmin mogą testować nowe rowery systemu Mevo. Połowa całej floty, a więc ok. 2 tys. rowerów - elektrycznych i klasycznych - zostało udostępnionych użytkownikom. Wystarczy pobrać aplikację, założyć konto i podpiąć do niego kartę płatniczą. Testy są darmowe i potrwają kilka tygodni.




Rowery Mevo już dostępne dla każdego



Czy będziesz jeździć rowerami Mevo?

Na ten moment czekało wielu mieszkańców Trójmiasta i całej metropolii. W środę na ulice Gdańska, Sopotu, Gdyni i pozostałych gmin zrzeszonych w Obszarze Metropolitalnym wreszcie wyjechały rowery Mevo. Zarówno te elektryczne (1,6 tys. sztuk), jak i te klasyczne, czyli bez napędu elektrycznego (500). Rowery na stacjach pojawiły się już we wtorkowe popołudnie, wzbudzając ciekawość mieszkańców.

W środę rano w sklepie z aplikacjami (Mevo w Sklepie Play) pojawiła się za to aplikacja Mevo, która umożliwia wypożyczenie roweru. W sklepie AppStore wciąż trwa wgrywanie aplikacji.

Testy Mevo bezpłatne, ale karta płatnicza niezbędna



Testy zewnętrzne są darmowe i przewidziano je dla 80 tys. użytkowników. Aby wypożyczyć rower, wystarczy ściągnąć aplikację i podpiąć do niej aktywną kartę płatniczą. W jakim celu?

- Etap testów jest bezpłatny, jednak pozostawienie pojazdu poza stacją to koszt 10 zł. Użytkownik zostanie wcześniej poinformowany w aplikacji, jeśli znajdzie się poza strefą - wyjaśnia Dagmara Kleczewska, kierownik projektu Mevo.





Testy Mevo: trzy razy więcej elektryków niż klasycznych rowerów



Na czas testów zewnętrznych wyłączona została funkcja postoju, tak by użytkownicy nie blokowali rowerów przez cały dzień.

Jednoślady będzie można parkować jedynie w strefie działania systemu. Pozostawienie ich poza terenem gmin uczestniczących w projekcie i nieprzestrzeganie zasad regulaminu spowoduje zablokowanie konta użytkownika na miesiąc. Uniemożliwi to korzystanie z Mevo w fazie testowej.

W Gdańsku do dyspozycji mieszkańców w fazie testów będzie 869 elektryków i 271 rowerów bez napędu, w Gdyni odpowiednio 444 i 139 rowerów, a w Sopocie 66 i 21.


Testy Mevo to czas na zgłaszanie uwag



- Zewnętrzna faza wdrażania systemu to drugi etap testów. W tym czasie mieszkańcy sprawdzą komfort korzystania z rowerów, a serwis IT zostanie poddany testom obciążeniowym, ale przede wszystkim będą mogli zgłaszać wszystkie zauważone błędy i usterki. To czas zaangażowania użytkowników w testy, by wspólnie z OMGGS i Operatorem wypracować najlepsze rozwiązania. Gdy wszystkie elementy funkcjonowania systemu będą działały bez zastrzeżeń, na ulice Obszaru Metropolitalnego może wyruszyć cała flota rowerów - dodaje.

Jak wypożyczyć i zwrócić rower Mevo?



Użytkownik będzie mógł zarejestrować się za pośrednictwem aplikacji mobilnej Mevo dostępnej do pobrania ze sklepu Play bądź app store. W trakcie rejestracji trzeba będzie podać imię, nazwisko, numer telefonu i adres e-mail.

Rower można wypożyczyć z poziomu aplikacji poprzez zeskanowanie kodu QR znajdującego się w przedniej części roweru i jego ramy.



Dokonanie zwrotu roweru powinno odbyć się w dozwolonej strefie. Chcąc zaparkować rower poza stacją postoju, użytkownik zobaczy w aplikacji stosowny komunikat. Za zwrot jednośladu poza stacją zostanie naliczona opłata w kwocie 10 zł. Należy założyć blokadę znajdującą się na tylnym kole i przejazd w aplikacji zostanie zakończony automatycznie.

W przypadku problemów z aplikacją, wypożyczeniem czy zwrotem roweru należy zgłosić się do Centrum Kontaktu, nr tel. 58 739 11 23. Infolinia jest czynna codziennie w godz. 7- 21. Użytkownicy mogą kierować uwagi również na adres e-mail: kontakt@rowermevo.pl.

Jak będzie działać i ile będzie kosztować Mevo



Umowa z City Bike Global została podpisana na 6 lat. Jej wartość to 159 mln zł. Do dotychczasowych 14 samorządów: Gdańsk, Gdynia, Sopot, Żukowo, Reda, Pruszcz Gdański, Tczew, Sierakowice, Rumia, Somonino, Stężyca, Kartuzy, Puck i Władysławowo dołączyły Kolbudy i Kosakowo.

Do dyspozycji mieszkańców będzie:

  • 3099 rowerów elektrycznych
  • 1000 klasycznych
  • 717 stacji

Miesięczny abonament będzie kosztować 29,99 zł, a roczny - 259 zł.

W ramach obu abonamentów będzie można każdego dnia skorzystać z:
  • 120 minut jazdy na rowerze tradycyjnym
  • 60 minut na rowerze elektrycznym

Po wyczerpaniu minut z abonamentu każda minuta będzie kosztować:
  • 20 gr na rowerze elektrycznym
  • 10 gr na rowerze tradycyjnym

Jeżeli użytkownik nie zdecyduje się na zakup abonamentu, będzie mógł wypożyczyć rower w taryfie minutowej:
  • 15 gr za minutę jazdy na rowerze tradycyjnym
  • 30 gr za minutę na rowerze elektrycznym

Będzie można też korzystać z rowerów w taryfie 48 godz. za 59 zł (do wykorzystania dziennie 480 minut jazdy na rowerze tradycyjnym i 240 minut na rowerze elektrycznym). W ramach jednego konta będzie można wypożyczyć jeden rower.

Miejsca

Opinie (530) 7 zablokowanych

  • Za drogo!!!

    1h w abonamencie dziennie to zbyt mało, a potem każda kolejna za 12 zł to złodziejstwo...niech szczurek sam pomyka na mevie, bo użytkownikowi, który chce regularnie na tym dojeżdżać codziennie do pracy bardziej opłaca się kupić elektryka na raty na własność...pomysł był dobry, ale wykonanie jak zwykle fatalne, jak większość działań miasta typu pseudo park zamiast stadionu i lodowiska czy pseudo skwerki z których nikt nie korzysta zamiast parkingów...a za parkowanie haracz jak za zboże...nawet dla stałych mieszkańców...Gdynia za szczura schodzi na psy...a raczej do kanałów...

    • 1 0

  • Po co komu mevo (14)

    Nie dorosło do takiego systemu społeczeństwo.Rowery będą się walać po chodnikach i trawnikach, będzie ogólny bezład. Musi wymrzeć pokolenie post komuny i ich dzieci wtedy może będzie szanowane mienie wspólne, publiczne prywatne.

    • 37 87

    • Jestem dzieckiem komuny i nigdy nie byłam wandalem, mój syn jest społecznikiem. Taki osąd jest krzywdzący.

      • 0 0

    • Musisz podać numer Karty Kredytowej

      I jak nie odstawisz w odpowiednie miejsce to pociągną Cię z karty. Murowane, że rowerki będą na swoich miejscach. Tak to działa w całej Europie. Zbędna dyskusja wystarczy patrzeć jak inni to robią.

      • 3 0

    • Niestety

      To nie pokolenie komunistyczne nie szanuje rowerów,a młode oszołomy

      • 3 1

    • Po co komu taksówki? Po co komu autobusy, tramwaje, skm? (1)

      • 4 0

      • Ja nie jeżdżę...

        .. więc na pewno nikomu nie są potrzebne.

        • 2 1

    • O jakiej post komunie piszesz bobasku? (1)

      Wystarczyło zobaczyć jak pod biurowcem Olivia Tower stawiano te niebieskie elektryki kilka lat temu. B-ydło to nie było, ani pokolenie komuny więc kto?

      • 9 2

      • Teraz rowery mają linkę i trzeba je przypiąć, wiec się nie będą walać gdzie popadnie.

        • 3 0

    • jeżeli tacy ludzie jw. będą uzywać Mevo, to na bank będą się walać po trawnikach :) (1)

      • 5 0

      • nie, zaparkowanie "na trawniku" kosztuje 10 zł, nie stać go na to

        • 2 1

    • Mam propozycję, wymrzyj pierwszy

      • 7 0

    • Co ty masz za brednie piszesz

      Z takim myśleniem to nic najlepiej nie robić

      • 5 0

    • Powiedzial...

      Co w komunie lub postkomunie wychowany

      • 1 1

    • Ty chyba żyjesz w innej Polsce niż ja (1)

      • 28 3

      • Państwowość nie ma nic do rzeczy.

        Taka jest po prostu ludzka natura, że o swoje lepiej się dba. Także leczyć kompleksy, bo przeciętny Polak zachowuje się podobnie, jak Czech czy Hiszpan.

        • 8 6

  • Więcej elektryków proszę!

    Dzisiaj wypróbowałam rower elektryczny, z górki i po równym terenie jedzie się fajnie i szybko, pod górkę ( a u nas w okolicy Niedźwiednika, Moreny ,Matemblewa ) jest ich dużo - dosyć ciężko , jakieś słabe to wspomaganie trochę. Ale dałam radę. Tylko dostępnych elektryków w okolicy jest bardzo mało albo wcale. Przewidziane koszty trochę zbyt wysokie- jak na rower miejski. Postuluję jeszcze jedna stacje w Matemblewie - w okolicy starej pętli autobusowej ( Matemblewska 1). Matemblewie jest odcięte obecnie od komunikacji prawie, więc będą chętni. Rower nieelektryczny jest zbyt ciężki i toporny. Więcej elektryków, poproszę!

    • 0 0

  • Rejestracja

    Dlaczego mevo przy rejestracji karty kredytowej żąda podania pinu do karty? Jesto nadużycie albo proba wyłudzenia

    • 3 0

  • Rezerwacja roweru

    Brakuje w aplikacji możliwości zarezerwowania roweru zanim się dojdzie do stacji (około 10 minut)
    Mapka powinna otwierać się od razu z przybliżonymi stacjami, a nie z całą mapą.

    • 1 0

  • stojaki pruszcz (24)

    w Pruszczu wszystkie stojaki mevo są z reguły zapchane przez zwykłe rowery, bo brakuje miejsc do ich zostawiania (np. przy dworcu)

    • 97 6

    • Precz z tymi złomami (1)

      Mój rower będzie używał te stojaki

      • 4 6

      • Chyba inwalidzki.

        8 gwiazdek

        • 0 0

    • Jest patent

      Podpinasz Mevo przez inny rower do stojaku (linka jest wystarczająco długa) i wtedy to już jest problem gościa, który zaparkowal prywatny rower na stojaku Mevo

      • 3 0

    • Parkuje własny rower tam gdzie sa stojaki mevo i bede tak robił niech urzednik szkodnik postawi wiecej stojaków (7)

      • 12 33

      • Świetnie

        Jak zobaczę twój rower na mevo to przypnę tak żeby twój zablokować :)

        • 3 0

      • Żadnych dodatkowych stojaków kosztem chodnika i miejsc parkingowych.

        • 2 1

      • Albo użytkownicy Mewo Ci spuszcza powietrze za blokowanie to tez pomyślisz 2 razy (1)

        • 26 5

        • Agresywni ci użytkownicy Mevo

          Pewnie aktywiści miejscy, oni mają duży problem z agresją.

          • 7 3

      • Przypiac Mevo (1)

        Do czyjegos roweru, ciekawe co wtedy

        • 11 0

        • What a cool idea:) ale w sumie wystarczy zainstalować aplikacje jak nie masz i wypożyczyć ten rower zeby go odpiąć...

          • 1 1

      • Odholują Ci raz i drugi to przestaniesz

        • 30 5

    • Nie opłaca się (4)

      jeździć do pracy. Taniej samochodem

      • 11 19

      • (3)

        Za 30 zł miesięcznie dasz radę codziennie dojeżdżać samochodem? Licząc benzynę + utrzymanie? to gratuluję.

        • 18 8

        • Do pracy mam prawie 20 km

          Auto w gazie. Rowerem może się zmieszczę w tych 60ciu minutach, ale do domu drugie tyle.
          Po podliczeniu jeszcze opłaca mi się bardziej niż mevo i komunikacją.

          • 3 1

        • Za 30 złotych miesięcznie to nie dojadę, bo elektrykiem w 60 minut w dwie strony nie obrócę

          • 1 1

        • Chłopie, gdzie ty masz te rowery dla każdego chętnego na dojazdy do pracy? Taka Gdynia całe 400 rowerów na 200 tys. ludzi. Wystarczy że rano parę osób wsiądzie na ten cud i pozamiatane. A abonament leci.

          • 7 2

    • Miasto powinno zbudować nowe stojaki dla Mevo (1)

      wszędzie tam, gdzie są zapchane, bo to znaczy, ze są potrzebne

      • 17 6

      • Pojazdy dla leniwych

        Nie, żadnych stojaków kosztem chodnika i miejsc parkingowych.

        • 4 2

    • (1)

      to zostawisz obok tamtych. Obecne mevo nie potrzebuje stacji dokującej...

      • 11 1

      • Nie potrzebuję stacji ale trzeba go przypiąć.

        • 5 2

    • (3)

      Przypinając rower Mevo do pałąka przy okazji zawinąć o ramę "zwykłego" roweu zajmującego miejsce na stacji.

      • 7 0

      • (2)

        Coz za POwskie podejscie :)... a co jesli wlascicielem tego roweru bedzie lgbt? przeprosisz? ;-)

        • 6 11

        • (1)

          Nie tylko przeprosi ale jeszcze ramę wypoleruje.

          • 5 4

          • I nie tylko ramę :-P

            • 3 2

  • Zablokowlem rower i bez zadnej informacji naliczyli 10 zl (2)

    Włożyłem blokadę w rower przed wejściem do sklepu na 5 minut i naliczyło 10 zł beż żadnej informacji o tym. Brak funkcji parking aby zablokować na chwilę rower.

    • 4 0

    • w czasie testów nie ma możliwości parkowania, żeby cwaniaki nie włączali parkingu na całą noc
      tak to jest jak się nie przeczyta regulaminu :)

      • 0 0

    • Nie zostawiłeś w stacji. Pułapka. Brawo!

      • 0 0

  • Rower za ok 40 tys.

    Nieźle ok 4 tys rowerów za 160 milionów. Prosta matematyka pokazuje że to 40 tys za rower. Czy nas na to stać? A przecież to nie są wszystkie koszy.
    Ja nigdy nie wydam 40 tysięcy na jakiś przeciętny rower i nie chcę aby robił to za mnie jakiś urzędnik.
    A tak na marginesie to czy nie należałoby sprawdzić kto na tym dziwnym interesie zarobi?

    • 1 0

  • Mevo

    Ja bym bardzo chciał spróbować ale jeszcze nie było mi dane zobaczyć... źle... widziałem mnóstwo rowerów ale moja aplikacja nie pokazuje mi żadnych dostępnych rowerów w promieniu 10 km . Dziwne że miasto jest "puste" a 10 km dalej 12 rowerów. Nie wiem czy są źle rozlokowane, czy ja robię coś źle, czy to poprostu test dla wybranych...
    Dla mnie to nie działa, dostawcy zakpili sobie z miasta i mieszkańców dając niedopracowany system z niedopracowaną aplikacją. Lipa i zostaje przy hulajnogach.

    • 0 0

  • Bardzo drogo, a przecież miastu powinno zależeć aby jak najwięcej ludzi korzystało z rowerów. (55)

    Do tego krótki czas na korzystanie z roweru. Znów nie wyszło.

    • 130 190

    • Zamiast narzekac, zrob cos samemu

      • 0 0

    • drogo? (13)

      jest drożej niż poprzednio, ale bez przesady
      będę korzystał

      • 64 20

      • Konkretnie to drożej o jakieś 300% chyba - to lepiej niż PISowska inflacja (12)

        Dla ciebie to pestka, bo będziesz używał miejski rower na dojazdy do pracy, a to nie jest zadanie miejskiego roweru.

        Natomiast zwykli ludzie, którzy chcieliby od czasu do czasu skorzystać, raczej nie będą używać Mevo, bo jest za drogie.

        • 22 50

        • (6)

          Płacisz realnie tyle co prądu zużyjesz

          • 8 12

          • (1)

            Bredzisz. Ile tam prądu wchodzi? Może 1kWh, nie więcej. Za 10 min. jazdy płacę tyle co za 3kWh, a rower wciąż ma zasięg na kolejnych parę godzin. Także lekka przesada z tą ceną jak na rower miejski.

            • 7 7

            • Czyli ty biorąc rower chcesz płacić tylko za prąd jaki zużyjesz?

              A rower to za free chcesz? Weź ty się puknij w ten pusty łeb...

              • 0 0

          • 6 zł/ na godzinę. 1kWh = 1 zł Nie przesadzaj. 6 kWh zużyjesz?
            To jaka tam bateria jest?

            • 3 0

          • nie wiem czy pacanie wiesz, że są także rowery normalne i też są płatne (2)

            co prawda mógłbyś przeczytać artykuł, ale przecież trolle to analfabeci

            • 17 9

            • (1)

              po co od razu wyzywasz?
              Koszta eksploatacji wiesz co to?

              • 10 4

              • przestań się kompromitować trollu

                • 4 4

        • Masakra (1)

          Jak za drogie ???? no chyba ,że jesteś bezrobotny / bezrobotna lub na jakiś pis-owskich zasiłkach

          • 33 23

          • Pisowskie zasiłki to bogate, cwane lewactwo równie chętnie pobiera. A jak ktoś jest bezrobotny lub przyciśnięty sytuacją w danym momencie to rozumiem, że to obywatel drugiej kategorii i ma chodzić pieszo?

            • 7 7

        • (2)

          Za drogie? xddddd ja sie zastanawiam jak oni to zamierzaja spiąć finansowo a ty jeszcze sugerujesz, ze to za drogo jest?

          • 45 15

          • słuszne pytanie, błędne założenia dlatego wnioski różne. Które mojsze?

            • 1 2

          • dokładnie

            • 5 6

    • Drogi? 1zł za dzień to drogo? Haha

      Cena spoko. Mogliby dać że 2 godziny zamiast godziny na dzień. Ale na dojazd elektrykiem do pracy i spowrotem ok. W pół godz da radę dojechać do pracy.

      • 1 0

    • Hahha

      To sobie kup własny rower. Ceny spoko

      • 0 0

    • Poprzednie Mevo padło przede wszystkim dlatego, że było za tanie. (1)

      • 2 4

      • A to padnie ponieważ jest za drogie.

        • 2 0

    • (4)

      Co ty bredzisz? 1zl dziennie to dużo? Jest w sam raz albo za tanio ... przez te rozdawnictwo wszystkiego ludzie powariowali...

      • 8 6

      • przy abonamencie za 10 minut jazdy w miesiącu płacisz 30PLN (3)

        ideologiczny tro glo dy ta - a jeśli płacisz za każda minutę bez abonamentu to płacisz też dużo

        • 4 4

        • (2)

          O czym Ty bredzisz?? Za 30zl.masz codziennie godzinę... co chcesz przekazać? Ze jak kupię bilet miesięczny i przejadę się tylko raz tramwajem to będzie drogo?? Ty do polityki się nadajesz ...

          • 6 3

          • Tramwaj zawsze jakiś przyjedzie (1)

            A któregoś pięknego ranka może się okazać, że na twojej stacji w okolicy nie ma żadnego roweru a najbliższy stoi 3 km dalej

            • 5 1

            • Nie któregoś ranka tylko codziennie tak będzie.

              • 2 0

    • (5)

      30 zł/ miesiąc 1 zł /dziennie Drogo ? Przy takiej racie (30 zł miesiecznie) kupno najzwyklejszego roweru np w cenie 2000 i splacenie go zajelo by 5 i pól roku .Ale zapewne ten rower za 2 tys tyle by nie przeżył .No tak najlepiej zeby był za darmo i jeszcze płacili za to zeby jezdzic

      • 17 13

      • (3)

        O ile będzie dostępny. Bo jak zobaczyłem moją stację na dzielnicy gdzie są aż 4 rowery to mi ręce opadły. Może się szybko okazać, że płacimy za nic bo roweru nigdy nie będzie pod ręką, gdy zajdzie potrzeba przejechania się. A jak ludzie się połapią i zaczną do szkoły/pracy tym jeździć to tym bardziej.

        • 9 3

        • (2)

          No poza tym trzeba go zostawić na stacji. Jedziesz do centrum, a tam stacja na drugim końcu Świętojańskiej. I ciśniesz do celu z buta 600 albo 800m. Chore po prostu.

          • 3 3

          • Nooo 600 metrów z buta (1)

            Nie do ogarnięcia.

            • 7 4

            • Nie po to jadę rowerem i płacę za to, żeby cisnąć z buta te 600m do sklepu i za chwilę z siatami w drugą stronę do roweru. To już prościej iść pieszo.

              • 0 0

      • Czysta demagogia. Patrząc na ilość i rozmieszczenie stacji - porażka. A ty tu nawijasz jakby dla każdego ten rower stał i czekał za każdym rogiem. Jak się uda pojechać parę razy na miesiąc za te 30zł to będzie cud.

        • 7 2

    • Ile chciałbyś zapłacić (1)

      Ille chciałbyś zapłacić ,a 60 min dziennie i 120 zwykłym? Dodam że za 25zl przejedziesz hulajnoga około 30-40 minut jednorazowo.

      • 0 0

      • Bredzisz. Dott wprowadził 30 min. za 5zł. Dobrze, że są te rowery, przynajmniej hulajnogi stanieją.

        • 1 1

    • A kto ma za to płacić? (1)

      Skąd miasto ma wziąć pieniądze? Państwo nie pomaga a miasta mają potrzeby!

      • 1 0

      • Tak jest. Tyle gęb samorządowych do wykarmienia!

        • 0 0

    • Przecież za darmo bez limitu jest.przez takich jak ty jest jak jest

      • 0 0

    • Jest drożej ale czy tak drogo???

      Bardziej uważam ze faktycznie mało czasu jest dane na dzień.....

      • 0 1

    • Ostatnio było za tanio

      Dlatego wielu ludzi (w tym ja) kupiło abonament na cały rok ,to chyba nawet można było na dwa rowery (szkoda że teraz tak nie można) i jeździło się zamiast chodzić nawet gdy nie był potrzebny przez co m.in. system nie był wydolny . Przy tej cenie jest tanio ale nie na tyle żeby jeździł każdy i bez umiaru . Jeśli roczny abonament kosztuje 250 zł a prywatny elektryk kosztuje powiedzmy 5000 to 20 lat jeżdżenia mevo (pod warunkiem że system będzie działał poprawnie)

      • 2 1

    • (3)

      To nie jest drogo, zwłaszcza przy zakupie rocznego abonamentu. Limit minut jest natomiast potrzebny, by nikt nie wpadł na pomysł wycieczek krajoznawczych rowerem z jednego końca Trójmiasta na drugi.

      • 20 16

      • a dlaczego nie?

        • 5 0

      • a po co jest rower miejski?

        żebyś nim do pracy dojeżdżał? No, może być. Jak masz pół godzinki w jedną stronę.

        • 4 4

      • szkoda że nie ma abonamentu na 10 lat, pewnie byłoby taniej

        Uwaga sarkazm...

        • 14 1

    • Mi nie zależy na zwiększeniu ilości rowerów.

      • 2 0

    • Za darmo to uczciwa cena

      • 1 1

    • A ile miałoby być? (7)

      Ceny są niskie - ponad 0,5h przejazdu jest jak za bilet ZTM

      • 26 9

      • Taniej (5)

        Np jak w wwa. Pierwsze 20min za darmo tam to działa i wszyscy używają rowerów miejskich.

        • 19 0

        • dla portalowych trolli nie jest ważne, że gdzieś indziej traktują mieszkańców normalnie (4)

          w Trójmieście jest tanio jak barszcz, a nawet przecież dopłacają ci do tej jazdy rowerem

          Tragedia jakie barany produkują sie na tym portalu

          • 18 8

          • A wczoraj beczałeś że jest drogo.

            • 1 1

          • problemem Gdańska jest coraz bardziej pogłębiający się pastuszy mental (1)

            napływowi ze swoimi naleciałościami?

            • 5 10

            • Gorszy jest problem odpływowy i mental "pański"

              jak co poniektórych ze swoimi naleciałościami...

              • 7 5

          • Dokładnie

            To nic, że i tak wszyscy do tego biznesu dokładamy ze swoich podatków i to nie od dziś tylko od kilku lat

            • 7 4

      • Hmm...

        Nie wiem kto cie uczył matematyki, albo nie masz pojęcia o cenach biletów... 30 min tego roweru wyniesie 6 zł. Bilet kosztuje 4,80 za przejazd. Więc nie mam pojęcia jak ci wyszło przeszło pół godziny w cenie biletu

        • 14 7

    • jak wam ludzie dogodzić (1)

      ostatnio było nierealistycznie tanio to biznes się zwinął po paru miesiącach. Teraz w końcu ceny znacznie bardziej sensowne pod kątem rynkowym, to będą płakać że za drogo

      • 13 8

      • Powinno być 2x drożej

        To może ludzie by szanowali ten sprzęt, a tak za miesiąc będą wyciągać go z Motlawy..

        • 7 5

    • Mevo

      Nastepny gamon.

      • 3 5

    • rowery są tak tanie, że wypożyczanie ich jest głupie? (takie rzeczy tylko wymyślają tylko osoby które swoich pieniędzy nie

      • 5 3

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Rowerowy Rajd AZS

1149 zł
rajd / wędrówka

MH Automatyka MTB Pomerania Maraton - Gniew

80 - 115 zł
zawody / wyścigi

Luta Cup Bike Polo Tournament

turniej

Znajdź trasę rowerową

Forum