Przetestowaliśmy "Mevo" w Sztokholmie
14 czerwca 2022
(250 opinii)
Zdemontowane z rowerów Mevo baterie i silniki zostały wystawione na sprzedaż. Obszar Metropolitalny Gdańsk-Gdynia-Sopot oczekuje, że uda się sprzedać te elementy odpowiednio po 220 i 480 zł netto za sztukę. Zdaniem stowarzyszenia sprzęt jest w dobrym stanie i nadaje się do ponownego wykorzystania.
2022-06-15 18:19
Silniki mają szansę pójść, ale na zleżałe i zużyte baterie kupiec się nie znajdzie.
2022-06-15 22:44
Prżeczytałeś? Pojemnośc większa od znamionowej!
2022-06-16 00:06
No weś, przecież nie mają czym sprawdzić a i ładowali je przez 3 lata nie mając ładowarek, prądem za który nie zapłacili
2022-06-16 17:44
czytanie ze zrozumieniem się kłania ale specjalnie dla ciebie streszczenie
Tak nie mieli ładowarek "oryginalnych"
Nie mieli też problemu z obsługą tych akumulatorów w domyśle użyli innych ładowarek niż "oryginalne" bo to najzwyklejsze w świecie 10s5p z BMS który obsługuje ładowanie ty musisz tylko zakończyć ładowanie przy 42V
Nie mieli problemów ze sprawdzeniem akumulatora mimo nietypowego złącza.
2022-06-16 21:08
Piszą że nie mogli ładować bo baterie zablokowane, potrzebny program, sterownik. To nie taka bateria jak w żuku. Jeśli nawet ktoś je ładował za darmo ale chałupniczo bo sie zna bo ładował baterie z żuka to je zepsuł do końca i może mu nawet wychodzić że jest lepsza niż znamionowo. Chcą zebrać trochę kaski żeby chociaż częściowo pokryć koszty drogiej utylizacji
2022-06-16 16:47
wszytko zależy z jakich ogniw te akumulatory się składają 10s5p to 800-900zł
2022-06-15 14:38
powinni to sprzedawać jako całość bo tu nie ma mowy ani o sterowniku ani manetkach tylko czysta bateria i silnik Nie ma też zamocowania baterii ani ładowarki, generalnie to nie jest komplet tylko 2 elementy i w zasadzie mogą się przydać tylko w innym mieście gdzie mają taki sam typ rowerów jako części zamienne.
2022-06-15 15:51
2022-06-15 19:10
2022-06-15 15:53
jako zwykłe rowery mechaniczne. Może robią to, aby jakoś dziwacznie wykazać, jacy są gospodarni(no nie bardzo) , albo może dlatego, że nowy system się nie spina finansowo. Tak czy siak, to zły znak dla użytkowników, którym oferuje się ciężką kolubrynę zamiast zwyczajnej maszyny. Trąci żałosną glaserką.
2022-06-15 19:42
Wyluzuj, to i tak lepszy pomysł niż 100% taboru - elektryczny. :)
2022-06-16 17:41
I to akurat dobre porównanie, to tez maja sporo podjazdów. Rower bez elektryki jest bez sensu jako miejski, chyba, że dla turystów- więszosc ludzi ma własny a i tak na nim nie jeździ. A elektryczny to spora różnica, serio. Po prostu firma nie potrafiła ogarnąć ładowania (zresztą rozwożenia rowerów na stacje, by były dostępne tez nie), możliwe, ze również ustawień wspomagania
2022-06-17 09:02
2022-06-16 11:11
Zgadza się - mevo to pancerny rower, który bez wspomagania, przez swoją wagę, nadaje się tylko do szarży tratującej a nie do jazdy. Miałem okazję jechać nim gdy wspomaganie padło przez kilka kilometrów (całe szczęście tylko do następnej stacji z innymi rowerami) i nie wyobrażam sobie takiej jazdy codziennie bo to hardcore.
2022-06-16 17:25
bez silnika, akumulatora i osprzętu do ich obsługi będą o połowę lżejsza a że to rower miejski to zapewne będzie to coś koło 20 kg,
2022-06-16 17:43
Silnik 2-4 kg, osprzęt, lol, 0,5kg?
Zrobili ciężkie stalowe, żeby się łatwo nie niszczyly( co jest logiczne), one się po prostu nie nadają jako zwykle
2022-06-16 17:52
Na całym świecie rowery miejskie z wynajmu takie są i nie mają z nimi problemów ludzie tylko u nas ludzie w rurkach mają problem ;D
Jeździłem tymi rowerami wspomaganie było tylko do około prędkości 25km/h po czym silnik był nieaktywny, więc w moim przypadku większość trasy opierało się o nogi wspomaganie tylko do ruszania ;)
2022-06-17 08:03
oni to kawkę popijać , FB poprzeglądać w robocie, pognębić drobnych przedsiębiorców, strefy dla zwierzaczków w mieście polokować i co odważniejszy/a tatuażem się pochwalić...
2022-06-15 16:47
2022-06-16 20:19
jakbys urzedow nie znal
2022-06-15 17:14
Odpowidzialni za ten wałek powinni pierdzieć w pasiaki i w kamieniołomie nasze pieniądze odpracowywać. Teraz mewo 2.0 ,3.0,3.0
2022-06-15 19:58
taka prawda, że w Polsce przydałoby się zaostrzaenie kar za marnowanie publicznych pieniędzy. 70 milionow na wybory, jakies wieze ktore trzeba rozbierać.. za to powinno być po parę lat odsiadki :)
2022-06-16 01:54
2022-06-16 15:49
a później się tym szczyciły !!! Hipokryzja czy coś innego ? Nie pamiętacie ich tekstów o kopertach śmierci czy w TVNiemcy o tym nie mówili... ? Piszecie o wieżach..ale ewidentnie nie znacie całego tematu ;P Skąd bierzecie info o Polsce i Świecie ?? Sok z wieśniaka czy innej anty-polskiej szczujni ??
2022-06-16 21:50
2022-06-16 23:35
A co do dzbanków, to nie mierz innych swoją miarą !
2022-06-17 09:04
2022-06-16 01:58
nie tylko do roweru czy hulajnogi. Oczywiście po wydobyciu ich ze zbędnej obudowy. Aku Li-Po muszą być naładowane na czas przechowywania. Po paru miesiącach trzeba je doładować, gdyż tracą napięcie. Jeśli ulegną głębokiemu rozładowaniu to nic już ich nie uratuje, a w artykule czytamy, że były ładowane, ale firma nie przekazała ani oprogramowania ani ładowarek - czym więc ładowano te akumulatory?
2022-06-16 17:34
czytanie ze zrozumieniem ;D Nie przekazali oprogramowania do obsługi systemu MEVO.
Nie mieli "oryginalnych" ładowarek ale dało się je ładować innymi "ładowarkami"
2022-06-16 21:51
2022-06-16 10:06
Sprzedajac go ludziom. Czemu nie sprzedaja calych rowerow
2022-06-16 17:39
odpowiedź masz w tekście.... ;D
2022-06-17 09:05
2022-06-15 17:06
Zamiast dotacji na nowe elektryczne rowery mogli odsprzedać stare mewo i to by był dobry pomysł a nie wciskać złom na siłę
2022-06-16 09:29
2022-06-17 00:26
2022-06-17 09:05
Te baterie to ile będą się rozkładać, podobno takie ekologiczne. Można je wyrzucić przed urzędem miasta , niech leżą na przestroge
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.