• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Zwężenia jezdni Podwala Przedmiejskiego

Maciej Naskręt
30 sierpnia 2018 (artykuł sprzed 5 lat) 
Przebudowywany splot ulicy Podwale Przedmiejskie i ulicy Chmielnej. Przebudowywany splot ulicy Podwale Przedmiejskie i ulicy Chmielnej.

W najbliższy weekend zostaną wprowadzone ograniczenia w ruchu na Podwalu Przedmiejskim. zobacz na mapie Gdańska Zamiast dwoma pasami, jak dotychczas, kierowcy pojadą tylko jednym w obu kierunkach.



Którędy będziesz chodził przez Podwale Przedmiejskie?

W związku z kontynuacją prac związanych z przebudową ul. Podwale Przedmiejskie od najbliższego piątku planowane są zmiany w organizacji ruchu. Wykonawca prac zwęzi pasy ruchu po obu stronach. W tym czasie na ul. Podwale Przedmiejskie (na wysokości ul. Chmielnej) układane będą warstwy nawierzchni bitumicznej.

  • Od piątku 31 sierpnia (godz. 18) do soboty 1 września (godz. 18) - planowane jest zwężenie pasów ruchu w obu kierunkach na wysokości ul. Chmielnej. Ruch pojazdów będzie odbywał się po jednym, wewnętrznym pasie ruchu.
  • Od soboty 1 września (godz. 18) do niedzieli 2 września (godz. 18) - planowane jest zwężenie pasów ruchu w obu kierunkach na wysokości ul. Chmielnej. Ruch będzie odbywał się po jednym, zewnętrznym pasie ruchu.
  • Od poniedziałku 3 września (godz. 18) do wtorku 4 września (godz. 18) - ruch pojazdów będzie odbywał się po jednym wewnętrznym pasie ruchu.
  • Od wtorku 4 września (godz. 18) do środy 5 września (godz. 6) - ruch pojazdów będzie odbywał się po zewnętrznym pasie ruchu.


Przebudowa Podwala Przedmiejskiego ruszyła w kwietniu 2018 roku. Koszt inwestycji to blisko 16 mln zł. Przekazanie drogi do użytku zaplanowano na październik bieżącego roku. Wykonawcą robót jest Firma Budowlano-Drogowa MTM SA.

  • Organizacja ruchu na Podwalu Przedmiejskim
  • Organizacja ruchu na Podwalu Przedmiejskim


W ramach inwestycji przebudowany jest odcinek Podwala Przedmiejskiego o długości ok. 235 m wraz ze skrzyżowaniem z ul. Chmielną, aż do miejsca, gdzie zaczyna się wiadukt nad Motławą zobacz na mapie Gdańska. Na skrzyżowaniu powstaje naziemne przejście przez Podwale oraz torowisko. Będzie można do niego dotrzeć również z przystanków tramwajowych, więc pasażerowie nie będą musieli już korzystać z tunelu.

Skrzyżowanie z ul. Chmielną zostanie otwarte, co oznacza, że będzie można poruszać się po nim w każdym kierunku.

Jezdnia w kierunku ul. Elbląskiej zostanie zwężona do dwóch pasów oraz powstanie pas dla rowerów (1,5 m szerokości) odgrodzony od ruchu samochodowego opornikiem kamiennym. Jezdnia w kierunku centrum nadal posiadać będzie trzy pasy, z czego jeden, tak jak jest teraz, przeznaczony będzie dla autobusów. Tam też zostanie wydzielona jezdnia dla rowerzystów. Na samym skrzyżowaniu z Chmielną powstanie pas do lewoskrętu, umożliwiający zjazd w kierunku południowej części Wyspy Spichrzów.

Inwestycja przewiduje również przebudowę ul. Chmielnej między ul. Pszenną a Spichrzową zobacz na mapie Gdańska, gdzie zgodnie z warunkami konserwatora zabytków powstanie nawierzchnia z kostki kamiennej.

Według zapisów przetargowych zwycięska firma miała uporać się ze wszystkim do 28 września.

Przebudowa Podwala Przedmiejskiego to kolejna inwestycja, która będzie realizowana, chociaż oferty znacznie przekroczyły budżet. Również remont trasy tramwajowej na Stogi ma zostać przeprowadzony, chociaż trzeba do niego dołożyć aż 40 mln zł.

Opinie (182) 4 zablokowane

  • bardzo dobrze (10)

    pamiętajcie, że Podwale Przedmiejskie jako Aleja Leningradzka zostało wybudowane w roku 1959 , aby umożliwoć sprawny przerzut czołgów. Potem była wylotówką na Elbląg. Obecnie , gdy istnieje obwodnica południowa i tunel pod Martwą Wisłą ruch tranzytowy koncentruje się tam. Mieszkańcy Oliwy, Zaspy, Przymorza i Sopotu, aby wyjechać z gdańska wybierają drogę prze ztunel, gdyż jest ona krótsza i omija centrum miasta. Za tunelem jest bardzo dobry dojazd zarówno w stronę Elbląga warszawy , jak i autostrady A1. Podawel Prezdmiejskie służy jedynie do dojazdu do centrum miasta. Przez większość dnia po tych trzech pasach hula wiatr. Tak więc dobrze , że arterię przecinającą Główne Miasto i Dolne Miasto chcą zmienić w ulice miejską. Ulica miejska zaś m askrzyżowania i przejścia naziemne ze światłami. Czas dojazdu jeżeli już wydłuży się niewiele. Poza tym i tak przyjazd z Elbląga blokuje skrzyżowanie przy Okopowej. Światła ustawione wcześniej będą śluzami dozującymi dojazd samochodow do tego właśnie skrzyżowania. Opinie przeciw są nacechowane histerią, że nie bedzi emożna gnać 100 km. h prze zśrodek miasta. Niestety w mieście obowiązuje ograniczenei do 50 km.h i jadąc tą prędkością nie narazasz nikogo na śmierć .

    • 18 11

    • Coś słabiuteńko z pamięcią (2)

      Owszem Leningradzką wybudowano w 1959 r ale była to faktycznie kontynuacja planów powstałych za władzy Forstera w 1940 r.
      Poza tym, jakby te czołgi miały wjeżdżać skoro do 1993 r. cały ruch w stronę Elbląga szedł ulicami Chmielną, Stągiewną i Długimi Ogrodami, wówczas zwanymi Elbląską.
      Ponieważ to nie jest twój pierwszy wpis na 3city.pl, stwierdzam że za każdym razem coś pierd..isz mącąc temat.

      • 2 2

      • To nie były plany Forstera, tylko jeszcze starsze i dwupasmówka miała lecieć jeszcze niżej (1)

        Miała oplatać Główne miasto jeszcze bardziej na południe i omijać rejon Toruńskiej, Żabiego Kruka itd. Po wojnie jednak ta część miasta została totalnie zmasakrowana więc nie było już potrzeby tak dużego objazdu. Pozostałością tego planu jest dwupasmowy odcinek Siennickiej od mostu do Długich Ogrodów przy liceum nr 6

        • 1 0

        • Nie zmienia to faktu iż "gdańszczanin" zwyczajnie bredzi.

          • 0 0

    • (1)

      Zapominasz że Podwale Przedmiejskie jest naturalnym przedłużeniem Armii Krajowej. Czemu jej też nie zwężysz?

      • 3 2

      • Już dawno powinni ją zwęzić. Co rano pompuje do miasta pół kaszub

        • 1 3

    • Tunel jest. Ale wciąż blokowany. (2)

      A to remonty, a to biegacze...

      • 3 3

      • Jana (1)

        Tunele docelowo mają być zlikwidowane

        • 5 1

        • Im szybciej tym lepiej

          • 0 3

    • Nie podpisuj się Gdańszczanin

      Z Kartuz jesteś więc i brak wiedzy ci wybaczamy

      • 0 2

    • hula wiatr mówisz

      wystarczy zamknięcie tunelu i cała ekipa jazda Podwalem nie ma innej alternatywy 3 pasy to minimum

      • 3 2

  • (27)

    przejscia naziemne beda ginac ludzie

    • 95 80

    • Nie przejścia naziemne mordują ludzi (9)

      Tylko samochody. Może trzeba zwalczyć źródło problemu?

      • 14 7

      • a co powiesz na przebieganie przy czerwonym świetle ? (4)

        ???

        • 2 4

        • A co powiesz kiedy to 1 sierpnia po nawałnicy gradowej, tunel z Żabiego Kruku do Słodowników był zalany i nie było możliwości nań przejść ???

          • 0 0

        • a co powiesz na przebieganie przez jezdnię w miejscu bez przejścia bo ktoś nie ma czasu na schody w tunelu?

          to groźniejsze niż przebieganie na czerwonym

          • 2 0

        • Zależy. Jeśli ktoś podchodzi do drogi, patrzy czy nic nie jedzie

          Po czym - wiedząc, że jest bezpieczny i nikogo nie spowalnia - przechodzi, to jestem na tak.

          Gdy ktoś powoduje zagrożenie - w pełni potępiam.

          • 5 0

        • Tak częste, jak przejeżdżanie na czerwonym

          Oba trzeba tępić.

          • 4 1

      • Nie samochody ale ci którzy nimi kierują .

        • 1 0

      • Masz rację (1)

        Wróćmy do średniowiecza i jeździjmy karetami z końmi, wówczas będzie po problemie. Robienie przejść naziemnych, w miejscach gdzie są tunele jest idiotyzmem. Jeszcze 20 lat temu Gdańsk się szczycił przejściami podziemnymi, co wpływało na bezpieczeństwo na drodze. Teraz ludzie boją się przejść tunelem, absurd. Oczywiście miasto powinno zainwestować w te tunele, poprawić oświetlenie, zamontować monitoring, windy i poprawić jakość schodów. Ale na każdym przejściu na ziemnym są wypadki i czasami ktoś zginie. Nawet niech to będzie tylko jedna osoba, ale dla jej rodziny będzie to prawdziwa tragedia, a krew na rękach będą mieli również ludzi co realizują i nawołują do takich rozwiązań. O zwiększeniu korków już nie wspomnę. Najpierw miasto powinno zrobić trasę alternatywną, a potem ograniczać ruch, a nie jak zawsze od d*py strony...

        • 0 2

        • nie stosuj słów typu "idiotyzm" wobec osób, których intencji nie rozumiesz

          Zauważ, że samochód nie jest jedynym sposobem poruszania się po mieście.

          Im większy komfort i bezpieczeństwo poruszania się kierowców, tym niższy komfort i bezpieczeństwo poruszania się innych użytkowników przestrzeni miejskiej.

          Jeśli samochody poruszają się z prędkością umiarkowaną, piesi nie mają problemów z bezpieczeństwem.

          Ulice bez przejść dla pieszych i skrzyżowań równorzędnych skłaniają kierowców do nieodpowiedzialnej jazdy, ze szkodą dla wszystkich.

          • 2 0

      • nie chodzi o zwalczanie samochodów

        chodzi o zwalczanie nieodpowiedzialnych zachowań kierowców.

        Te ostatnie są w praktyce dużo groźniejsze niż sporadyczne nieodpowiedzialne zachowania pieszych.

        Nie wszyscy potrafią to ogarnąć wyobraźnią, lekceważąc nadużycia kierowców.

        • 1 0

    • (3)

      Codziennie przechodzę przejściami naziemnymi i codziennie jeżdżę tam gdzie takie przejścia są i żyję i nigdy nikogo nie potrąciłem. Trzeba umieć poruszać się w gęstwinie miejskich ulic i nie narzekać .

      • 34 7

      • (2)

        Ale niektórym zdarza się kogoś potrącić. Bezpieczeństwa to na pewno nie poprawi.

        • 9 14

        • Napisałem że trzeba umieć . Nie każdemu to dane więc ci którzy tego nie potrafią powinni się zastanowić czy nie odstawić samochodu. Podróż samochodm nie może być wycieczką w nieznane.

          • 1 0

        • poprawi bezpieczeństwo ludzi mających kłopoty z poruszaniem się po schodach

          takich jest wielu.

          Poprawi poczucie bezpieczeństwa starszych i nieletnich osób chodzących samotnie tunelami w okresie jesienno- zimowych zawiei i zamieci, gdy w tunelach bywają menele.

          Poprawi bezpieczeństwo kierowców zmuszonych do bardziej odpowiedzialnej jazdy.

          Poprawi bezpieczeństwo pieszych w relacjach z kierowcami jeżdżącymi nieodpowiedzialnie w innych rejonach miasta tam, gdzie są przejścia dla pieszych w poziomie jezdni.

          Najważniejsze, by poprawiło wyobraźnię tych, którzy piszą, że to pogorszy bezpieczeństwo.

          • 6 1

    • To jest miasto a nie obwodnica czy autostrada... (7)

      Niektórzy jak widzą 3 pasy to myślą, że można jechać 100km/h

      • 32 7

      • niektórzy są daltonistami i przebiegają na czerwonym świetle (6)

        to jest miasto i takie zachowanie może się źle skończyć

        • 4 6

        • To prawda i nie rozumiem tych minusików

          • 0 0

        • 90% jest daltonistami (1)

          Nie widzą czerwonego światła przy zielonej strzałce i jadą, jakby go nie było...

          • 9 1

          • Państwo teoretyczne , gdzie służby które by to egzekwowały. Parę mandatów za wjazd na czerwonym i następnym razem kierowca się zastanowi.

            • 0 1

        • tacy ponoszą ryzyko własnych zachowań, ale nie stwarzają realnego zagrożenia dla kierowców (2)

          warto, by pisujący tutaj o "bezpieczeństwie" odróżniali zachowania "stwarzające zagrożenie wypadkiem" od zachowań "wiążących się z ponoszeniem ryzyka bycia ofiarą wypadku".

          Pieszy stwarza zagrożenie wypadkiem wchodząc niekiedy na jezdnię przy czerwonym świetle gdy na niej jest jeszcze jakiś ruch, ale nie stwarza wówczas zagrożenia dla kierowców, którzy się tamtędy poruszają.

          To kierowcy stwarzają zagrożenie lekceważąc limity prędkości i często nie zdążając przez to zahamować gdy zmieniają się kolory świateł.

          Dlatego warto przestrzegać limity prędkości w mieście, nie lekceważyć ich i nie wypisywać dyrdymałów, że przejście na poziomie jezdni automatycznie spowoduje pojawienie ofiar.

          • 2 0

          • (1)

            to zrób przejścia naziemne przez tory kolejowe skoro pieszy nie stwarza ryzyka dla kierowcy to również dla maszynisty. Przecież to jego wybór i konsekwencje. Statystyki są nieubłagane przeszło cztery razy więcej ludzi zginęło w wypadkach przechodząc przez ulicę niż przez tory kolejowe.
            Pieszy gdy wtargnie na jezdnie na czerwonym świetle stwarza realne niebezpieczeństwo nie tylko dla siebie ale również dla kierowcy który musi gwałtownie hamować lub zrobić inny manewr grożący wypadkiem.

            • 1 3

            • jakie obrażenia odnosi kierowca rozjeżdżający pieszego?

              jakie obrażenia odnosi maszynista gdy pieszy rzuci się pod pociąg?

              Pomyśl trochę: przecież mamy tutaj do czynienia z istotnymi różnicami.

              Pieszy ginie niekiedy rozjechany przez kierowcę mimo tego, że pozostaje na chodniku. Bywały przypadki śmierci pieszych czekających na przystanku autobusowym.

              Wielu pieszych zginęło na przejściach dla pieszych mimo tego, że przechodzili przy zielonym świetle.

              Mam wrażenie, że śmiało można cię zaliczyć do grupy osób, które wytłumaczyć sobie nie dadzą, a zrozumieć nie są w stanie.

              • 1 0

    • (3)

      tysiace ludzi ginie na przejsciach od opery baltyckiej do galerii baltyckiej we wrzeszczu ....gluptasie ogarnij sie

      • 17 7

      • nawet jak jeden zginie to o jednego za dużo (1)

        ale w ramach walki z samochodami ludzie mogą czasem ginąć..

        • 2 5

        • nie chodzi o walkę z samochodami

          ale o walkę z nieodpowiedzialnymi przejawami zachowań kierowców w mieście.

          Wykładanie przed kierowców czerwonego dywanu nie jest sposobem poprawy bezpieczeństwa i jakości życia w mieście.

          • 0 1

      • Tysiące nie, ale zdarza się że giną.

        • 9 6

    • to sie ograniczy predkosc do 30kmh i wstawi progi co 20m jak nie potraficie jezdzic

      • 41 18

  • Podwale Przedmiejski (3)

    Tylko imbecyle w mieście mają te idiotyczne pomysły zwężania jezdni.Zamiast rozbudowywać drogi to je zwężamy.Ruch jest coraz większy i nikt z samochodu nie zrezygnuje.Może jak by ul.Toruńska była alternatywą to rozładowało by to ruch.Dlaczego przy okazji przebudowy skrzyżowania z ul.Chmielną nie wyremontowano jej i nie skierowano tam torów tramwajowych.Przed wojną jeździł tramwaj min Żabim Krukiem ,Toruńską.Czemu tego ni można teraz zrobić.Niech jedzie Chmielną ,Toruńską do dawnej pętli na Wróblej i odnoga na Orunie.Puki będzie Budyń to o takim rozwoju nie ma mowy

    • 22 13

    • Tylko imbecyl nie rozumie, że im więcej dróg tym więcej ludzi wybiera auto. (1)

      • 2 2

      • Tylko imbecyl może takie bzdety pisać, tym bardziej że właśnie w dawnym gimnazjum gdańskim i bursie (d. dyrekcji poczt) mieścić się będzie urząd pracy tak miejski jak i wojewódzki. Siłą rzeczy więc do już istniejącego ruchu, dołączą nowi "przybysze" załatwiający tamże swe sprawy.

        p.s. jakiś tak mundry, to powiedz swoim współkretynom przyjeżdżającym do Teatru Limona, że skoro mają świetny do tego obiektu dostęp, to niech z swych blachosmrodów zrezygnują.
        A nie, jasne to Was nie dotyczy!!!

        • 0 1

    • Póki.Pukać można do drzwi Budynia

      • 0 1

  • dlaczego drogi buduje się i remontuje tylko w Gdańsku? (7)

    • 45 29

    • trollll!

      • 0 0

    • (1)

      w Gdansku nowych dróg się nie buduje, tylko zwęża istniejące, żeby deweloperzy mogli budować bliżej pasa drogowego

      • 3 2

      • w Gdańsku zwęża się istniejące ulice po to, by uspokoić ruch samochodów

        • 0 0

    • (2)

      Bo w Gdańsku jest energiczny włodarz. Kiedy już wygra pis, przyjdzie czas na pomniki

      • 5 1

      • (1)

        Nie wygra PiS bo tu przeważają ludzie myślący, a nie zwolennicy dojnej zmiany.

        • 3 1

        • Oby

          • 1 0

    • w Gdyni cały budżet idzie na imprezki.

      • 4 1

  • (1)

    Tam chyba firma pana Henia jest wykonawcą. Nic się nie dzieje.

    • 6 1

    • Tylko z daleka od Henia !

      • 0 0

  • Korek (4)

    Korek bedzie od makro :)

    • 61 28

    • To zlikwidować Makro.

      • 0 0

    • gupiś. przepustowość i tak narzuca węzeł.

      • 8 0

    • Kiedys bylo gorzej..

      ... korki to sa w Bostonie czy Los Angeles , na podwalu to tylko chwila na swiatlach

      • 12 2

    • To wyjedź wcześniej

      • 8 4

  • po co

    Po co komu ulice od razu zamknąć- niech najlepiej chodzą pieszo!!!

    • 2 1

  • Bardzo dobrze! (29)

    Blachosmrody postoją trochę w koreczkach żeby czasem nie zapomnieli że sami są korkiem i go tworzą.

    • 55 133

    • (2)

      Przestań być biedny i kup sobie auto, zupełnie inny poziom życia.

      • 2 2

      • jak wszyscy wkoło kupią auto

        wszyscy będą mieli obniżony poziom życia.

        Jak wszyscy będą mieli więcej pieniędzy, będzie inflacja.

        • 0 0

      • No, auta są ekstra

        Smród z klimy zagłuszony wunderbaumem. Wieczne korki, d**ile w innych autach i brak miejsc do parkowania. Oczywiście musisz sobie to auto sam sprzątać, nie znam nikogo kto nie ma syfu w samochodzie. Plus ubezpieczenia, opłaty, eksploatacja.

        Kupiłem sobie w 2014 auto z salonu i stoi pod blokiem. Jeżdżę po mieście inaczej. Zupełnie inny poziom życia.

        • 2 1

    • (1)

      A ty będziesz wciągać te spaliny czekając na zielone światło na przejściu

      • 8 3

      • powietrze wewnątrz samochodu jest bardziej zanieczyszczone niż na zewnątrz

        mało kierowców jest tego świadomych.

        • 2 0

    • (3)

      A żebyś kiedyś potrzebował się szybko przemieścić autem i utknął w takim koreczku.

      • 5 9

      • Na wieś nie jeżdżę więc nie mój kierunek. (2)

        • 5 5

        • (1)

          A żeby Cię tam taki blachsmród potrącił na rowerze i żeby karetka przez ten korek nie zdążyła dojechać. Wszyscy odetchniemy z ulgą.

          • 6 8

          • Ponoć już straszne korki

            To już dziś te karetki nie dojeżdżają.

            • 2 0

    • Możecie minusować do woli. (13)

      Fakty są takie że minusy koreczka nie zmniejszą.

      • 19 24

      • Ale minusem koreczka jest większe zanieczyszczenie środowiska. (1)

        • 11 3

        • Dlatego powinni ograniczyć wjazd samochodem do centrum

          • 6 0

      • Autobusy (8)

        W tym samym korku postoją sobie autobusy. Nadal tak się cieszysz?

        • 20 14

        • To jedź tramwajem

          • 3 0

        • Tam jest buspas (3)

          • 21 11

          • na drodze "z Gdańska" nie ma

            • 0 3

          • (1)

            Buspas nie daje prawa do przejazdu na czerwonym świetle. Dzięki likwidacji tuneli wszyscy będą dłużej pokonywać skrzyżowanie: i piesi, i tramwaje, i samochody...

            • 19 12

            • Gdyby nie geniusze przekraczający prędkość

              Mielibyśmy zieloną falę.

              • 2 6

        • Tramwaje tez? (1)

          Ograniczony czlowieku?

          • 9 4

          • Człowieku ?

            przecież to miś o bardzo małym rozumku

            • 6 2

        • i tram

          • 10 0

      • Pełna zgoda (1)

        Chyba faktycznie kierowcy blachosmrodów nie domyślają się, kto tak naprawdę tworzy korek... :)
        Pewnie nadal myślą, że to albo zwężenie, albo roboty, albo wypadek, albo zbyt wolna jazda innych, albo piesi na jezdni, albo za wolny inny blachosmród itp

        pozdrawiam

        • 8 1

        • Twoja frustracja aż się wylewa. Czemu? Prawko zabrali, czy nie udało się zdać? A może pińcetplusa zabrakło na blachosmroda?

          • 3 4

    • Mały rozumek masz Kubusiu :)

      • 3 0

    • (2)

      tramwaj też postoi na światłach niestety, a to że ktos jezdzi za gdansk ta trasa to co jest ograniczonym człowiekiem?? Pierwszy autobus przed 6 i co zajarany siersciuchu, jak tak ci przeszkadza to sobie na rower i dojezdzaj w lato i zimie 40 km do gdanska. powodzenia

      • 7 7

      • Jak zdecydowałeś się mieszkać na wsi - Twój wybór

        Jedni wolą ciszę i spokój, inni wolą nie marnować czasu na dojazdy.
        Zaakceptuj konsekwencje swojej decyzji.

        • 7 2

      • boli co?

        przyzwyczaisz się :)

        • 3 5

    • Więcej smrodu zostanie u Ciebie pod oknem więc szybciej przestaniesz pisać pierdoły

      • 14 6

    • Mieszkańcy Elbląga i Nowego Dworu mają organizować pikiete przed UM Gdańsk.

      Gdańsk nie może ograniczać ich prawa do szybkiego poruszania się samochodem po mieście.

      • 18 16

  • PO CO? (1)

    Po co się robi przejścia dla pieszych w miejscu przejścia tunelem? czy chodzi o spowolnienie ruchu w i tak zakorkowanym mieście?

    • 14 5

    • spowolnienie ruchu pojazdów - ułatwienie ruchu ludzi

      to dobry kierunek zmian w mieście.

      Dla hejterów: w zaparkowanych pojazdach zwykle nie ma ludzi.

      miasto przyjazne dla samochodów nie jest miastem przyjaznym dla ludzi.

      Miasto przyjazne dla rowerów jest miastem przyjaznym dla wszystkich.

      • 0 2

  • przebudowa

    Gratuluje pomysłu likwidacji jednego pasa ruchu!

    • 3 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Rowerowy Potop AZS

659 zł
rajd / wędrówka

Rajd Climate Classic Gdańsk 2024 (1 opinia)

(1 opinia)
220 - 350 zł
rajd / wędrówka

Rowerowy Rajd AZS

1149 zł
rajd / wędrówka

Znajdź trasę rowerową

Forum