• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Droga rowerowa w centrum Gdyni jest w realizacji

Joanna Skutkiewicz
21 października 2021 (artykuł sprzed 2 lat) 
Obecnie budowana droga rowerowa jest częścią inwestycji "KLIMATyczne Centrum". Na zdjęciu prace przy budowie drogi rowerowej przy ul. 10 Lutego. Obecnie budowana droga rowerowa jest częścią inwestycji "KLIMATyczne Centrum". Na zdjęciu prace przy budowie drogi rowerowej przy ul. 10 Lutego.

Rowerzyści pojadą niedługo nową drogą rowerową w centrum Gdyni. Na przełomie listopada i grudnia mają skończyć się prace przy fragmencie ścieżki wzdłuż ul. Władysława IV, od ul. Armii KrajowejMapka do ul. 10 LutegoMapka.



Prace miały rozpocząć się wcześniej, jednak harmonogram został zakłócony przez przebudowę gazociągu, znajdującego się pod ziemią w śladzie drogi rowerowej. Wszystko jednak wskazuje na to, że już za niewiele ponad miesiąc, miłośnicy rowerów będą mogli przejechać wzdłuż całego miasta na swoich jednośladach.

Guzy rowerowe mają pomóc bezpieczeństwu



Klimatyczne Centrum też dla rowerów



Czy często jeździsz rowerem w centrum Gdyni?

Przedsięwzięcie jest częścią projektu Klimatyczne Centrum, zakładającego przeprowadzenie szeregu modernizacji zwiększających komfort i bezpieczeństwo mieszkańców Gdyni.

- Klimatyczne Centrum to również centrum przyjazne rowerzystom - zaznacza Jakub Furkal, Oficer Rowerowy Gdyni. - Obecnie budowany jest co prawda niewielki, ale ważny odcinek drogi rowerowej wzdłuż ul. Władysława IV, od ul. Armii Krajowej do ul. 10 Lutego. Ważny, bo połączy on istniejące już trasy rowerowe na ul. 10 Lutego i wzdłuż Władysława IV w kierunku Sopotu. Po spojrzeniu na mapę stanie się oczywiste, dlaczego ten odcinek jest tak istotny. To bowiem ostatni element łączący ciągłość trasy rowerowej przez całą Gdynię - od granicy z Sopotem, przez centrum i dalej w kierunku Rumi.
Jak wskazuje Gdyński Oficer Rowerowy, obecnie budowany odcinek jest tylko pierwszą częścią trasy rowerowej wzdłuż ul. Władysława IV. Docelowo sięgnie ona 500 m dalej w kierunku północnym, aż do ul. Jana z Kolna.Mapka

1 mln zł za 200 m drogi rowerowej

Opinie (229) 5 zablokowanych

  • Ma to sens? (32)

    Teraz łatwiej bedzie przejechać rowerem przy ul. 10 lutego niż przejść. Gratuluję szerokości chodnika dla pieszych, szczególnie przy poczcie.

    • 83 15

    • poprzednio piesi mieli problem wywołany zaparkowanymi tam samochodami (7)

      pokojowe współistnienie ruchu pieszych i rowerzystów jest na tej zreorganizowanej przestrzeni możliwe. Piesi obecnie mają więcej miejsca niż poprzednio.

      • 4 7

      • Bzdura! (6)

        Piesi maja teraz mniej miejsca. Sytuacja przy poczcie to juz kompletny d**iluzm. Kto wpadl na pomysl by robic tam sciezke? Jak sciezka ma wygladac na odcinku starowiejska, swietojanska? Sciezka na 10 lutego poprowadzona chodnikiem to skandal. Poprowadzono autostrade rowerowa po chodniku spychajac pieszych na bok. Kierowcy i piesi ofiarami rowerowego oszolomstwa z um gdynia

        • 13 8

        • mieszkańcy ofiarami nadmiaru samochodów (4)

          teraz mamy do czynienia z nieśmiałym ruchem w kierunku poprawy warunków ruchu pieszego i rowerowego

          • 5 8

          • Bzdura. Rowery zabieraja przestrzen pieszym (3)

            Autostrada rowerowa zajmuje polowe chodnika. Problem w tym, ze autostrada rowerowa nikt nie jezdzi. Za to chodnik zwezony do poliwy jest zazwyczaj zatloczony. Tunel przy Rivierze to samo, w srodek ruchu pieszego wepchnieto trase dla rowerow.

            • 7 5

            • czytaj ze zrozumieniem (2)

              gdyby kierowcy nie lekceważyli nagminnie limitów prędkości a miasto prowadziło politykę zrównoważonego rozwoju, to mieszkańcy chcący korzystać z roweru byliby bardziej skłonni korzystać z jezdni i zgadzać się na tworzenie dróg dla rowerów kosztem zwężania jezdni i likwidacji miejsc do parkowania samochodów na chodnikach.

              • 2 3

              • To jest chore (1)

                Czy już dzwonić po lekarza?

                • 0 1

              • to jest suchar

                przejaw braku wyobraźni i empatii wobec innych użytkowników przestrzeni miejskiej

                • 0 0

        • 100000/100

          • 0 1

    • Proponuje poszerzyc chodnik kosztem jednego pasa jezdni,becie pasowac? ;) (23)

      • 12 5

      • Nie pasuje (18)

        Rowery powinny jezdzic jezdnia nie chodnikiem. Ruch na 10 lutego na przejsciach sterowany jest swiatlami. Teraz pieszy moze miec problem z przejsciem.na zielonym bo akurat chodnikiem rower bedzie jechal. Sciezka na chodniku to dodatkowa kolizja dla pieszych w drodze na druga strone. Nie byloby problemu gdyby sciezka byla na jezdni i rowery stalyby na czerwonym razem z samochodami. Sciezka na 10 lutego to koszmarny bubel

        • 15 9

        • gdyby kierowcy nie lekceważyli nagminnie limitów prędkości (16)

          więcej osób decydowałoby się na jazdę rowerem po jezdni.

          • 10 13

          • (3)

            Bzdury człowieku na 10 lutego nikt nie pędził nigdy teraz natomiast jadąc z takiej świętojańskiej czy ze skweru masz się ewakuować z jezdni na pełen pieszych chodnik gdzie tu jakaś logika? Żadna chodzi tylko o wydanie kasy o przepalenie dotacji gdzie ten furkal wsadzi te ścieżkę do Jana z Kolna pod drzwi wejściowe zusu urzędu skarbowego wyjścia z klatek schodowych? Na jezdni sobie jadę swoim tempem 35 na godzinę a tu co kawałek dosłownie jak nie jakaś ulica poprzeczna to jakaś poczta to pełen ludzi przystanek strach 20 jechać bo można w kogoś walnąć sorry to nie jest dla rowerzystów

            • 4 3

            • Jakieś bzdury (1)

              A jak skopać normalne zasady ruchu drogowego w rejonie Skweru Kościuszki? Namalować na wszystkich jednokierunkowych i dość szerokich jezdniach kontrapasy dla rowerzystów. Oj pomysłodawca tych rozwiązań może oczekiwać pozwów o odszkodowanie z własnego OC.

              • 0 1

              • kontrapasy dla rowerów malowane na szerokich jezdniach ulic jednokierunkowych

                to jeden z najbezpieczniejszych elementów infrastruktury rowerowej w mieście. Kontakt wzrokowy i uspokojenie ruchu to nasza przyszłość.

                • 0 0

            • to nie jest dla kolarzy takich jak ty

              do turdefrans trenuj sobie gdzie indziej

              • 4 1

          • Gdyby rowerzysci znali przepisy ruchu drogowego byloby bezpieczniej (11)

            Chamstwo rowerzystow idac doskonale na Swietojanskiej. Auta zatrzymuja sie przed przejsciem by przepuscic pieszych. Co robia rowerzysci? Ano, ich zdaniem zawsze maja pierwszenstwo i jada dalej prosto przez przejscie.

            • 18 14

            • rowerzyści nie znają przepisów, a wypadki niemal zawsze powoduje kierowcy (5)

              jak to możliwe? ja myślę że to nie rowerzyści mają problem z przepisami

              • 12 10

              • Rowerzysci leja na pieszych (4)

                Sa gorsi od kierowcow samochodow. Przed samochodem rowerzysta czuje respekt. Przed pierwszym nie. Na dodatek nie obowiazuja ich zadne przepisy

                • 12 14

              • (2)

                A coś się pieszemu stanie jak przepusci jeden czytaj jeden rower i to jadący pod górę? Czy któryś pieszy cham ma tyle oleju e głowie żeby pomyśleć że może temu człowiekowi na rowerze nie utrudniać jazdy pod górę?

                • 3 12

              • (1)

                Chodnik jest dla pieszych, a rower może jechać jezdnią dla samochodów!!!!!!

                • 0 2

              • zwłaszcza po historycznych kocich łbach

                Przyjemnej jazdy!

                • 0 0

              • Do dzieła chłopie

                To może pan oficer rowerowy w Gdyni coś wymyśli, aby uczyć cyklistów kultury?????

                • 0 1

            • ponad 80% rowerzystów w Gdyni to posiadacze prawa jazdy (3)

              mający dostęp do samochodu w swoim gospodarstwie domowym, więc nie pisz bzdur, świadczących jedynie o Twojej ograniczonej wyobraźni i wiedzy o faktach.

              • 6 7

              • Bredzisz (1)

                Wystarczy spojrzec co sie dzieje .na Swietojanskiej. Rowerzysci nie znaja przepisow ruchu drogowego. Nie udzielaja pierwszenstwa pieszym.

                • 7 4

              • od kierowców formalnie wymaga się znajomości przepisów ruchu drogowego

                ale większość z nich nagminnie lekceważy wiele z nich: zwłaszcza limity prędkości i zasady parkowania. Przestań stygmatyzować Bogu ducha winnych cyklistów, którzy wolą się czuć bezpieczniej na chodnikach, na których prawie nikomu nie zagrażają.

                • 0 0

              • A pozostałe 20 procent to dzieci i młodzież?

                • 2 2

            • przepisy

              chyba największy problem mają z nimi właśnie piesi - duża ich grupa ogóle ich nie zna!!!

              • 1 1

        • 100/100

          • 0 1

      • (3)

        A ja proponuje w miejsce ścieżki rowerowej zasadzić drzewa pasuje?

        • 5 3

        • zajmij się najpierw wymyśleniem sposobów na zmniejszenie powierzchni zajmowanej (2)

          przez parkujące i jeżdżące samochody. Na pewno w ten sposób przyczynisz się do poprawy jakości powietrza i relacji międzyludzkich w naszym pięknym mieście.

          • 0 3

          • (1)

            Cały świat jeździ samochodami, a jakiś jaskiniowiec lobbuje za rowerem.

            • 0 1

            • przecież wiesz, że piszesz nieprawdę

              dostajesz coś za trollowanie?

              • 0 0

  • Klimatyczne centrum??? (13)

    Co ma droga rowerowa do klimatycznego centrum panie łucyk???? Bedziemy przy niej może jeść albo wypoczywać?

    • 37 0

    • Poprawa warunków korzystania z rowerów w mieście poprawia klimat tego miasta (10)

      Chodzi nie tylko o redukcję zanieczyszczeń odmotoryzacyjnych, ale także lepsze relacje między ludźmi. Nadmiar samochodów w mieście często powoduje tzw. wku*w drogowy, czyli konflikty między użytkownikami najbardziej terenochłonnych pojazdów jakimi są samochody prywatne o przestrzeń na zakorkowanych jezdniach i zastawionych parkingach.

      • 1 17

      • Panie oficer, wyprowadz sie do miasta gdzie są tylko rowery. (6)

        Ty bedziesz szczęśliwy, a gdynianie bedą mieli latwiejsze życie.

        • 14 2

        • Nie jestem oficerem rowerowym, ale wiem, że ważnym źródłem utrudnień życia mieszkańców Gdyni (5)

          jest nadmiar samochodów. Ten nadmiar jest ważniejszym źródłem problemów niż fikcyjny niedostatek miejsc do (darmowego) parkowania. Wiele płatnych miejsc do parkowania nadal świeci pustkami, ale na drogach problemem są korki. Jazda rowerem pozwala na ich uniknięcie - polecam spróbować.

          • 1 11

          • A kim ty jesteś żeby decydować czy jest 'nadmiar samochodów' ? (2)

            Możesz to wyjaśnić ? Może jeszcze widzisz 'niedomiar rowerów' ? Masz jakaś licencję na ustawianie innym życia ?

            • 5 0

            • co to znaczy decydować czy jest nadmiar samochodów?

              Przecież to kierowcy zdolni do refleksji mogą to łatwo zauważyć, nie muszą "decydować". Jeśli potrafią kojarzyć fakty, to mogą łatwo dojść do wniosku, że każdy samochód w mieście mniej, to krótsze kolejki do zmiany świateł i mniej intensywna konkurencja o znalezienie miejsca do parkowania. Jeśli tego nie rozumiesz, to znaczy, że będziesz miał więcej problemów niż jesteś w stanie sobie to wyobrazić. Pamiętaj także, że masz też nogi i po mieście możesz na wiele odległości poruszać się pieszo. Jak na razie to nadmiernie korzystając z samochodu sam zajmujesz się ustawianiem innym życia zmuszając ich do pokonywania większych odległości i narażając ich na ryzyko potrącenia wtedy, gdy, jak mniemam, poruszasz się "szybko ale bezpiecznie".

              • 0 0

            • To ja Łukasz Pisiewicz.

              Cierpię na fobię antysamochodową. Dostaję spazmy na widok samochodu. Za to staje mi na samą myśl o rowerku.

              • 1 2

          • Codziennie tak jest

            A dlaczego tak jest bo ludzie pracują w całym 3 city i do Gdyni rano jadą GD i GWE, a do Gdańska GA, GKA i GDA. Po południu jest odwrotnie i ludzie szanują pracę tu, a nie np. w Olsztynie.

            • 0 1

          • Wróć do czytania Wladcy Pierscieni i nie rób

            ześlizgów myślowych, bo to z daleka pachnie syndromem Bleulera

            • 6 1

      • (1)

        Mnie osobiście się z roweru lepiej korzystało bez tych chodnikowych szlaczkow na warszawskiej mi się lepiej jechało asfaltem zamiast po czerwonej chropowatej farbie kladzionej chyba przez osobników pod wpływem alkoholu nie potrzebowałem też zwężania tej ulicy do tego stopnia ze dwa trajtki się nie mogą minąć polityka głupiego szczura i furkala robi tylko konflikt między kierowcami a rowerzystami

        • 2 1

        • konflikty między kierowcami sięgają szczytów

          takie konflikty mają swoją specjalną nazwę: jest to tzw. wku*w drogowy (ang. road rage). Najbardziej intensywny na korkach autostradowych oraz w kolejkach po paliwo po brexicie

          • 1 0

      • A co z redukcją od zanieczyszczeń mentalnych Urzędu Dziwnych Kroków?

        • 2 1

    • Tu nigdy nie będzie smogu

      Klimat w Gdyni kształtują wiatry swobodnie przepływające dzięki mądremu zaplanowaniu i usytuowaniu głównych ulic miasta, północ/południe i wschód/zachód.

      • 0 0

    • mniej smrodu, mniej hałasu, mniej pyłów......

      • 1 6

  • Czy w Gdyni nie można zatrzymać szaleństwa Łucyka i czynionych przez niego (1)

    niepowetowanych nieodwracalnych szkód i strat ?! - Gdynianie ocknijmy się !! po zatem co na te wszystki szkodliwe działania czynione w Mieście mówi i jak reaguje gdyńska opozycja i gdyńskie organizacje społeczne ? Odnoszę wrażenie ,że Gdynia stała się i jest kawałkiem zamorskiego terytorium KRLD rządzonym przez wysłanników Kim ir Sena

    • 14 1

    • można, ale po co?

      Nadmiar samochodów wywołuje agresję w środowisku kierowców. Ona daje znać o sobie także na tym forum.

      • 0 0

  • d**ilizm w Gdyni sięgnął już dna !!! (8)

    co za Bęcwał zniszczył miejsca parkingowe pod Knajpą "U Senwickich" na Władysława IV ? .Ten Kontradmirał czy jak go tam nazywacie od rowerzystów w Gdyni chyba przy udziale Łucyka za dużo sobie pozwalają w Mieście !!! -dewastują i niszczą wszystko nie zwracając uwagi na nic i na nikogo ! Parking można było pozostawić ,natomiast jest w tym miejscu szeroki chyba z 10 m. chodnik {!} , czy nie można by6ło sciezki rowerowej zrobić właśnie kosztem tego chodnika ,a nie niszczyć i dewastować tych pare miejsc postojowych w tym miejscu ? ... czy niema w Gdyni kogoś kto wytłumaczył by tym panom ,że tak nie można ?....

    • 14 2

    • bez programu stopniowej likwidacji miejsc do parkowania w centrum miasta (2)

      warunki ruchu pieszych i rowerzystów nie ulegną trwałej poprawie. To nie samochody są klientami knajp, tylko ludzie - poruszający się nie tylko i nie głównie samochodami. W sklepach i knajpach położonych przy ulicach uwolnionych od jeżdżących i parkujących samochodów obroty z reguły są wyższe niż przy tradycyjnych ulicach obstawionych zaparkowanymi samochodami. Warto sprawdzić obroty we wzmiankowanej knajpie i szukać innych sposobów pozyskania klientów niż pomstowanie na "dewastację przestrzeni".

      • 1 2

      • (1)

        A dlaczego pseudo poprawa dla rowerzystów ma się odbyć kosztem kierowców? Potem rowerzyści padają ofiarą agresji drogowej

        • 0 1

        • źródłem i ofiarą agresji drogowej są najczęściej kierowcy

          agresja występuje zwykle w warunkach nadmiaru samochodów, warto szukać sposobów na rozwiązanie tego problemu, rower to jedna ze sprawdzonych propozycji.

          • 0 0

    • Niestey, (3)

      Wygląda na to że totalnie jest im obojętne jakie są opinie mieszkańców i mają ich w głębokim poważaniu. Mieszkam w Gdyni od urodzenia już ponad 50 lat i takiej dewastacji jeszcze nie widziałem.

      • 3 1

      • badania opinii mieszkańców są regularnie prowadzone i pokazują, że wielu z nich cieszy się (2)

        z projektów prowadzących do uwolnienia centrum miasta od nadmiaru samochodów.

        • 1 1

        • Jakiego 'nadmiaru' ? W Gdyni jest bardzo płynny ruch i mało korków. Jedynie likwidacja miejsc parkingowych (1)

          staje się problemem.

          • 0 1

          • żartujesz czy o drogę pytasz?

            • 0 0

    • oczywiscie ze można, nawet trzeba

      aj waj, te piesze, z 5 metrów chodnika, a wystarczyło by im te przepisowe 1,5m. To może 10 lutego i wladka sa za szerokie? Przeciez po jednym przepisowej szerokosci pasie by starczylo

      • 0 1

  • Oby tak dalej (5)

    Mniej samochodów w centrum, więcej rowerów i pieszych, czystsze powietrze, mniej hałasu. Bardzo dobrze :). Al. Jana Pawła II (dla przypomnienia zaczyna się od ul Jerzego Waszyngtona) powinna również powinna być zamknięta dla ruch, przynajmniej w okresie od 1 maj do 30 września, co to jest za spacer kiedy po jednej i drugiej stronie przemieszczają się samochody z prędkością 5 km/h - smród spalin samochodowych, wpuścić jedynie tych co do pracy, rowery, skutery elektryczne.

    • 1 11

    • "co to jest za spacer kiedy po jednej i drugiej stronie przemieszczają się..." (4)

      ...rowery pędzące po chodniku z prędkością 45 km/h slalomem między pieszymi.

      • 0 1

      • wiesz że kłamiesz (3)

        tylko kolarzom zdarza się jeździć w mieście na niektórych odcinkach z prędkością powyżej 25 km/h. Większość rowerzystów i rowerzystek porusza się z prędkością nie sięgającą 20 km/h.

        • 1 1

        • Obowiązuje całkowity zakaz jazdy rowerem po chodniku. Nie wiesz o tym? (1)

          • 0 1

          • szkoda, że nie ma ogólnego zakazu parkowania samochodów na chodnikach

            taka zasada bardziej by przyczyniła się do poprawy warunków ruchu pieszych

            • 0 0

        • Ta. Ale elektryki i hulajki są szybsze.

          • 1 0

  • (3)

    Przy tych cenach paliwa to nam niedlugo tylko rower zostanie

    • 1 1

    • Przy tych umiarkowanych cenach paliw nadal jazda samochodem jest opłacalna i wygodna. (1)

      • 0 1

      • dlatego warto podnieść opłaty za parkowanie w ŚSPP

        • 0 0

    • dlatego dbaj o warunki ruchu pieszych i rowerzystów w mieście już teraz

      • 0 1

  • Ścieżki nieśmieszki (1)

    To nie żadne drogi rowerowe tylko ścieżki ukradzione z chodnika dla pieszych.Pieszy ma przechlapane,skrzyżowanie 10 Lutego/3 Maja obok budynku byłego banku jest tego najlepszym dowodem.Drugi kwiatek to ścieżka wzdłuż bulwaru,latem pieszy nie może skorzystać z cienia bo tam trasa dla rowerów,a w chłodne dni rowerzyści hasają po trakcie dla pieszych,bo zimno.Czyżby rowerzyści podziwiali widoki,tak jak czynią to piesi w tym miejscu? Jestem za budową ścieżek dla rowerów ale przemyślanych nie utrudniających życia pieszym.

    • 7 2

    • dzięki usunięciu parkujących samochodów na chodnikach

      warunki ruchu pieszych uległy poprawie. Nie zauważyłeś tego?

      • 0 0

  • proszę nie nazywać go oficerem rowerowym tylko dać mu jakiś stopień oficerski niech by to był nawet starszy oficer Mar. Woj. (1)

    w stopniu Kontradmirał d.s ruchu rowerowego na terytorium przybrzeżnych terenów RP >

    • 6 1

    • naprawdę wydaje Ci się że jesteś dowcipny?

      tylko współczuć

      • 0 0

  • Na 10 Lutego (5)

    Jest tak duży ruch rowerów a szczególnie jesienią i zima ze ptaki nie mogą latać. Gdynio-dramat cd.

    • 83 17

    • im większy ruch rowerów w mieście tym lepsza jakość życia w mieście (4)

      sprawdzone w wielu miastach. Ruch na 10 lutego zależy od spójności całej sieci dróg rowerowych w mieście oraz wielu innych czynników: na przykład od odwagi władz by obciążać użytkowników samochodów kosztami, które generują i stosować restrykcyjną politykę parkingową.

      • 9 17

      • Wietnam, komunistyczne Chiny (3)

        Skad sie biora takie kolki mierzace postep w rowerach? Toz to chore jest....

        • 11 6

        • Skąd się biorą takie kołki nieświadomie chore na samochodozę? (2)

          Miasta Europy, od wielu lat nie tylko miasta Holandii, Belgii, Danii i innych krajów wdrażających sensowne polityki miejskie, wdrażają konsekwentnie politykę polegającą na stopniowym uwalnianiu ulic i placów miejskich od jeżdżących i parkujących samochodów. Miasta przyjazne pieszym i rowerzystom zajmują od wielu lat czołowe miejsca w międzynarodowych rankingach jakości życia. Im miasto przyjaźniejsze dla rowerzystów, tym bardziej przyjazne pieszym i wszystkim innym mieszkańcom, nawet tym, którzy są uzależnieni od samochodów.

          • 3 8

          • Błąd logiczny. (1)

            Holandia, Belgia czy Dania to są kraje z natury o powierzchni stosunkowo płaskiej, małych odległościach i łagodniejszym klimacie. Jak ktoś nie był w Amsterdamie, Utrechcie czy Kopenhadze to nie wie, jak tam wygląda jazda rowerem "noga za nogą". U nas są wzgórza morenowe więc przejedźcie się raz i drugi w deszczu lub śniegu z Karwin czy Dąbrowy w obie strony rowerem do pracy w Chyloni to wam przejdzie dobry humor i szybciutko przesiądziecie się do samochodów. A tam Zonk, nawet w byłej Stoczni Gdynia postawili parkometry. taka to przyjaźń miasta z mieszkańcami.

            • 0 2

            • płatne miejsca do parkowania to nieśmiała próba obciążania kierowców kosztami, które generują

              Jeśli chodzi o ukształtowanie terenu, to wiele miast Szwajcarii, Austrii i nawet Bhutanu ma wyższe wskaźniki udziału podróży rowerowych w strukturze codziennych podróży miejskich. W Chylonii wystarczy zjechać rowerem do stacji SKM i po dotarciu do centrum Gdyni z rowerem przewiezionym za darmo w pociągu SKM dotrzeć w ciągu 8 minut do dowolnego miejsca w centrum płaskiej części miasta. Rower wspomagany elektrycznie może także łatwo rozwiązać problem nierówności terenu.

              • 0 1

  • A kiedy wymiana rur pod drogą?

    Dajcie ludziom chociaż ze 2 lata pojeździć, zanim znów zryjecie.

    • 0 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Rowerowy Potop AZS

659 zł
rajd / wędrówka

Rowerowy Potop AZS

659 zł
rajd / wędrówka

Rowerowy Potop AZS

659 zł
rajd / wędrówka

Znajdź trasę rowerową

Forum