• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Piesi i rowerzyści osobno na Morskiej. Bedzie nowa droga rowerowa w Chyloni

Patsz
1 sierpnia 2023, godz. 07:00 
Opinie (195)
  • Droga rowerowa zacznie się przy skrzyżowaniu ze Swarzewską...
  • ... przetnie ul. Kartuską
  • ...oraz skrzyżowanie z obwodnicą, by dotrzeć do Kcyńskiej.

Trwa poszukiwanie wykonawcy projektu i budowy drogi rowerowej wzdłuż ul. Morskiej między SwarzewskąMapkaKcyńskąMapka. To zwycięski projekt z budżetu obywatelskiego. Miejsca jest sporo, bo przebiega tamtędy obecnie szeroki chodnik, ale zagrożeń dla przyszłego projektanta i wykonawcy nie brakuje.



Co robisz, gdy jadąc rowerem powinieneś zmienić stronę, bo kończy się droga rowerowa?

Droga rowerowa ma ułatwić jazdę rowerzystom na odcinku Centrum - Chylona i Cisowa. Obecnie po prawej stronie w kierunku centrum wzdłuż ul. Morskiej od Kcyńskiej jechać nie można.

Konieczna jest zmiana strony i uciążliwość dwukrotnego oczekiwania na światłach.

Budżet obywatelski furtką do realizacji



W 2021 roku powstał pomysł, by to zmienić dzięki budżetowi obywatelskiemu. Projekt zdobył uznanie mieszkańców, dzięki czemu po południowej stronie ul. Morskiej powstanie droga rowerowa z prawdziwego zdarzenia.



Zacznie się na skrzyżowaniu ze Swarzewską przetnie ul. Kartuską oraz skrzyżowanie z obwodnicą i dotrze do ul. Kcyńskiej. Za kilka dni zostaną otwarte oferty z potencjalnymi chętnymi na wykonanie prac. Całość ma być realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj.

Chodnik szeroki, ale wiata przeszkadza



Chodnik jest szeroki, ale po drodze są dwie przeszkody, które mogą być trudne do zaprojektowania.

- Droga będzie poprowadzona za przystankiem na skrzyżowaniu Kartuskiej z Morską, a dodatkowo trzeba zaprojektować sygnalizację świetlną na skrzyżowaniu z wlotem na obwodnicę - tłumaczą urzędnicy z Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni.


Według szacunków projekt ma kosztować ponad 200 tys. zł. Co najmniej drugie tyle trzeba będzie prawdopodobnie dołożyć na prace budowlane. W wyborze wykonawcy 60 procentach zdecyduje cena, a pozostała część to czas wykonania.

Realizacja ma potrwać co najwyżej 15 miesięcy od czasu podpisania umowy, co oznacza, że rowerzyści pojadą nową drogę rowerową nie wcześniej niż pod koniec przyszłego roku.

Quiz Turystyczne Trójmiasto Średni wynik 71%

Turystyczne Trójmiasto

Rozpocznij quiz
Patsz

Opinie (195) 9 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • (3)

    Nie bardzo rozumiem dlaczego inwestycja którą miasto powinno ogarniać w ramach normalnych prac idzie z budżetu obywatelskiego...I po co projekt za 200k na tak prostej drodze...wydzielić część dla rowerów,namalować pas rozdzielający i jest...ehh gdyńska komedyja cd.

    • 23 14

    • A dlaczego rów Kaczyńskiego był finansowany z pieniędzy podatników, skoro to inwestycja bez sensu i przyszłości?

      • 13 4

    • Uff dobrze ze Ty o tym nie decydujesz (1)

      Malowanie farbą prostej lini i nazywanie tego ścieżką rowerową to pomysł z przed 20 lat, który na szczęście odszedł do lamusa

      • 6 6

      • W całym cywilizowanym świecie praktycznie tylko tak to sie robi

        od Japonii, przez Europe po USA.
        Esy floresy na chodniku to prowizorka wyłącznie spotykana w Polsce

        • 10 1

  • Opinia wyróżniona

    No i super. (10)

    • 27 21

    • Brawo! My rowerzyści przejmujemy miasto! Trzeba pogonić kierowców którzy trują nas spalinami! (8)

      do miasta powinien być zakaz wjazdu dla samochodzików!!!

      • 7 15

      • Ach tak, "przejmujemy" :D Potężny wzrost przestrzeni z 0.5% do 0.6% :) (7)

        Inna sprawa, że powinien być zakaz wjazdu spalinówek do miasta.

        Polska kultura techniczna leży i kwiczy, więc ludziom co chwilę pod oknami kopcą zajechane diesle z lejącymi wtryskiwaczami...

        • 11 10

        • Wzrost o 20% nie zadowala? To nastepnym razem bedzie 2%. Na minus. (6)

          • 0 5

          • Nie ma sprawy (4)

            Większość rowerzystów i tak by wolała jechać jezdnią, te wszystkie pseudoudogodnienia pomagają tylko kierowcom.

            • 3 4

            • Narzekasz na wzrost 20%, po minucie juz nie ma sprawy, jesli mialoby zmalec. (3)

              I pewnie jeszcze sie dziwisz, ze wszyscy juz maja dosc tej zdecydowanej postawy. Masz jakis problem, czy go nie masz, zdecyduj sie przynajmniej w tym zakresie.

              • 1 4

              • Wyobraź sobie, że wszystkich komentarzy nie pisze jedna osoba. (2)

                Ja na przykład narzekam, że muszę zasuwać prawie kilometr żeby przejść na drugą stronę Zwycięstwa...

                Wszystko dla wygody kierowców, a dla reszty ochłapy, jak zwykle.

                • 5 5

              • Czyli masz problem, ok. (1)

                W miescie (i nie tylko) trzeba godzic wiele roznych interesow. Przyjmij to prosze jako wytlumaczenie swojego problemu, a odrzuc kompletnie to absurdalne myslenie, ze wszystko jest dla kierowcow. Wstyd je glosic publicznie, a nie chce Cie traktowac jak ostatniego i**oty, ktory nie jest w stanie pojac podstaw zycia w spoleczenstwie.

                • 3 5

              • A zatem dla kogo istnieją CPR?
                Dla kogo istnieją autostrady przez miasto?
                Dla kogo istnieją parkingi za ułamek rynkowej ceny?

                I dlaczego przy każdej inwestycji, która nie jest głównie dla kierowców (na przykład Nowa Warszawska, DDR na Jana z Kolna), słychać wycie oszołomów Twojego pokroju?

                • 1 1

          • nie to dalej będzie zwykły chodnik. nic się nie zmieni

            • 2 1

    • Stop!

      Dlaczego z Budżetu obywatelskiego?!!!
      Na drogi rowerowe ustawowo muszą iść pieniądze z SPP!!!
      Jak za mało to Podnieść opłatę do ustawowego maximum( od nowego roku 6.30 za 1 godz) i dalej rozszerzyć Strefę!
      W Krakowie było można zrobić i jedno i drugie to i w Gdyni się da!

      • 0 0

  • rozowy pasek poprowadzony slalomem (11)

    na wąskim chodniku to nie jest żadna droga rowerowa. to dalej wspòłdzielony chodnik... a właściwie chodnik dla pieszych z nakazem jazdy po nim rowerem i to jest ułatwienie owszem... wyłącznie dla kierowcòw. bedą mieli piekną szeroką jezdnie dla siebie na wyłączność( 6 pasòw po 3m każdy) Idelanie do uprawiania bandytyzmu drogowego. reszta niech sie męczu na chodniczkach. zrównowazony transport po 3miejsku

    • 18 28

    • (2)

      Dzień bez płaczu wielce pokrzywdzonych rowerzystów na kierowców to dzień stracony jak widzę.
      Żenada.

      • 11 16

      • Chciałbym zobaczyć reakcję kierowców, gdyby ktoś im wytyczył drogę zygzakiem na przykład obok torów. (1)

        I tak samo co 1km obowiązkowy przejazd na drugą stronę, oczywiście kolizyjny.

        • 12 6

        • Kierowcy maja pelne majty jak musza zwolnic przed zielona strzalka, ofermy zyciowe XD

          • 8 3

    • Ocho! (1)

      Kogoś tu kalesony za mocno uwierają :-)

      • 12 10

      • Kiedyś wyjdziesz się poruszać, a nie za emeryture matki pić browary przed TV to może zrozumiesz :)

        • 5 11

    • Idz do lasu. To tylko piętro wyżej

      Zostaw pieszych w spokoju!

      • 3 3

    • Ohoho... (1)

      Lycrowcy są już wśród nas. Oczywiście czekamy na propozycję uspokojenia ruchu na Morskiej. Bo na wytłumaczenie dlaczego teraz ludzie jeżdżą chodnikiem, to nie liczę.

      • 3 6

      • Tymczasem na zdjęciu powyżej, samochód na chodniku :D

        • 7 3

    • najpierw trzeba w UM znaleźć zrównoważonych...

      potem można coś myśleć

      • 3 0

    • nie szczuj...

      "Ten winien, kto ma korzysc..."

      A korzysc maja miejscy urzednicy, ktorzy sami sobie definuja wygodne dzialania... Ten akurat odcinek jest tej tezy wybitna ilustracja, bo nie wymaga on zadnej ingerencji...

      To idealne miejsce do latwego (ale nie taniego) zaliczenia punktow w slupkach zadan premiowych...

      Cynizm i brak odpowiedzialnosci porownywalny z "estakada rowerowa na Obluzu... Zeby chociaz Kontenerowa obsluzyla ...

      • 0 0

    • I tak to tam wyglada, motory i pelna od swiatel do swiatel. Tam powinna byc metalowa linka z fotoradarem

      • 0 0

  • Piesi i rowerzyści osobno, a wśród nich oczywiście nadal będą jeździć auta. (3)

    • 10 18

    • zaparkowac jakos trzeba ;)

      • 3 7

    • ale teraz będzie to kosztować 100zł, a nie 1500zł

      zresztą co ja plece. jeszcze żadnego kierowcę za jazdę po chodniku nie ukarano wiec to bez znaczenia.

      • 2 1

    • Pisze z hejtem

      Spoko jak wybuchnie wojna to aut nie bedzie bedziesz szczesliwy

      • 0 0

  • czyli powstaną esy floresy ślaczki zygzaczki na chodniku z przeszkodami co 20m bez ciągłości ?! (2)

    czego to się nie robi dla kierowców.
    No tak 6 pasów im się po prostu tam należy.
    Kto by się pieszymi czy rowerzystami przejmował.

    wstyd wstyd i jeszcze raz wstyd.

    • 13 17

    • (1)

      No pewnie, najlepiej morską w ogóle zaorać, zrobić deptak i czteropasmowa drogę rowerową.

      • 3 3

      • Lepiej całą przestrzeń oddać kierowczykom.

        Każdy wie że dołożenie kolejnego pasa zmniejsza korki. Widać to idealnie na obwodnicy, gdzie miejscami jest ich 10, więc korków nigdy nie ma.

        • 5 4

  • Dla trzydziestoletnich złomów po dwa pasy a dla ludzi pasek rowerowy (40)

    Powinno być odwrotnie. Dla spaliniarzy po jednym pasie a Dla pieszych i rowerów szeroka rowerostrada. W mieście zakaz Dla aut, tylko rower! Jak komuś nie pasuje, to ma skm!

    • 10 39

    • (4)

      A potem będzie płacz, że vegańskie pudełeczko nie dojechało bo korek i tak dalej.
      Bardzo będzie przydatna ta gigantyczna (bo jakoś trzeba sobie egopodbudować) "obcisłogaciastrada" jak tylko spadnie śnieg i pachnący inaczej wyparują z przestrzeni miejskiej hahahahhaa.
      Przestań wypisywać te durne komentarze, idź rozjeżdżać pieszych i przejeżdżać na czerwonym po przejściu dla pieszych. A nie, wróć, deszcz pada to was nie ma :D

      • 15 8

      • Pachnący inaczej nigdzie się nie wybierają. (2)

        Weź wytłumacz takiemu że po staniu pół godziny w nagrzanej do czerwoności puszcze, bo "klima śmiga tylko nie nabita", śmierdzi jak świnia i powinien wziąć prysznic...

        • 4 9

        • Masz takich w rodzinie czy sam jesteś tym (1)

          zwierzęciem które wymieniłeś.

          • 6 3

          • Czyżbyś był jednym z nich?

            Rusz się trochę, schudnij, nie będziesz tak śmierdział współpracownikom :)

            • 3 3

      • Tak, tak, bez Ciebie i Twojego plecaczka w ksztalcie pizzy swiat nie przetrwa.

        • 2 0

    • W tych trzydziestoletnich złomach jest więcej ludzi niż na rowerach (19)

      Rowery powinny w ogóle być zakazane w mieście. One nie spełniają żadnej funkcji transportowej, której nie spełniłby samochód. To tylko hobby, a jak chcesz uprawiać hobby to wyjedź z miasta albo kup sobie rowerek stacjonarny.

      • 16 7

      • Jeszcze zakaż chodzenia na piechotę :D (18)

        W końcu każdy musi płacić haracz Orlenowi żeby ruszyć się z domu.

        • 4 13

        • Tu jak komuś brakuje argumentów, to (17)

          wyjmuje ze spoconej główki dwa sfilcowane króliki: Gdańsk lub PIS

          Skoro jazda na rowerze wpływa korzystnie na ciało i umysł, warto by wyciągnąć b.atrakcyjnego królika.

          • 6 5

          • Argument jest banalny - pozwól ludziom przemieszczać się jak im się podoba. (15)

            Tymczasem kierowcy chcą zamknąć wszystkich w gettach, z których nie da się wydostać inaczej niż samochodem.

            Widzieliśmy jak to działa w USA, czemu mielibyśmy powtórzyć ten błąd na własnym podwórku?

            • 4 11

            • (13)

              Tyle że chęć poruszania się samochodem jest naturalna, bo samochód jest szybki i wygodny. Do jazdy samochodem nie trzeba nikogo zachęcać nagrodami ani zakazem jazdy rowerem. Tymczasem do jazdy ludzie do jazdy rowerem są zachęcani nagrodami (np. "kręć kilometry dla Gdańska"), darmowym parkowaniem i innymi przywilejami a ludzie i tak wybierają samochód, do którego są zniechęcani przez włodarzy.

              Tak więc zgadzam się - pozwól ludziom przemieszczać się jak im się podoba, również samochodem.

              A co do USA, to w żadnej amerykańskiej aglomeracji nie ma aż tak dużych korków jak w Trójmieście.

              • 10 5

              • I tu właśnie leży problem. (11)

                Nie jest ani szybka, ani naturalna.

                Po prostu mieliśmy całe pokolenie, dla którego samochód był synonimem bogactwa, więc po otwarciu granic na niemieckie szroty od razu przyspawywali się do foteli, wychowując następne pokolenie, dla którego naturalna była jazda samochodem 500m do szkoły.

                Teraz, kiedy dochodzi do ludzi że jednak da się przemieszczać wygodniej i szybciej, ludzie którzy nie kojarzą faktów i "naturalnie" wybierają samochód, czują się zaatakowani.

                Średnia prędkość w Los Angeles - 10mph = 16km/h.
                Średnia prędkość w Gdańsku - 29km/h.
                Pamiętasz co mówiłem o kojarzeniu faktów? Tu masz piękny przykład :)

                • 5 7

              • (2)

                PS. Ludzie są zachęcani nagrodami do jazdy w inny sposób niż samochodem, żeby mieli okazję przekonać się na własnej skórze, który środek transportu jest dla nich w danej sytuacji najlepszy.

                Mamy sporą część społeczeństwa, która sama z siebie nawet nie pomyśli, że jazda 2km samochodem to głupota, po prostu to dla nich "oczywisty" wybór.

                • 4 5

              • (1)

                Ja jestem co roku 22 września zachęcany do pogodzenia się z komunikacją miejską i co roku utwierdzam się, że wolę samochód.

                • 5 1

              • Niech zgadnę, przy każdej próbie budowy buspasa, czy przystanku bez zatoki, płaczesz jak to kierowców uciskają?

                • 0 0

              • Mamy starzejące się społeczeństwo (2)

                Z najróżniejszymi dysfunkcjami narządów ruchu, dla nich samochód stanowi narzędzie służące dotarciu do Przychodni czy szpitala.

                Wśród nas żyją młodzi ludzievodwożący dzieci do szkoły lub przedszkola, a teren płaski jak w Danii nie jest.

                • 4 2

              • Dobrze napisałeś. Ludzie muszą mieć wybór. (1)

                Podporządkowując całe miasto samochodom, zabierasz im wybór.

                A potem pozbawieni wyboru ludzie, tworzą korki nie dając starszej osobie dostać się do przychodni, a młodej zawieźć dzieci do przedszkola.

                • 3 7

              • To kierowcom aut zakazuje się jazdy samochodem

                po mieście, poprzez likwidację parkingów i deprecjacji egzystencji ludzi mogących poruszać się wyłącznie autem.

                Rowerzyści są roszczeniowi, przy Poczcie Głównej mają szerszy chodnik niż piesi i jeżdżą wszędzie. A prowadząc byle jak swoje maszyny są istotnym zagrożeniem dla pieszych!

                • 0 0

              • To ty dałeś piękny przykład, że nie rozumiesz tekstu czytanego :) (4)

                Średnia prędkość w aglomeracji Los Angeles - 41km/h
                Średnia prędkość w aglomeracji trójmiejskiej - 36km/h

                Średnia prędkość rowerem? Jak ciśniesz to może dobijesz do 20km/h, bo jest więcej ścieżek rowerowych niż rowerzystów, ale wystarczy że ludzie wyjdą na rower w majówkę i nagle średnia prędkość na rowerze spada do 12km/h.

                Ludzie kojarzą fakty dlatego wybierają samochód.

                • 4 3

              • (1)

                jak jedziesz po tych wynalazkach to może tak jadąc jezdnią nie jest wielkim problemem średnia powyżej 25 kmh

                • 1 4

              • Najwieksze znaczenie ma rower, z jednym blacikiem z przodu faktycznie ciezko rozbujac sie do 35 km/h, mozna nogi zgubic.

                Ale juz z odpowiednio wysoka liczba zabkow jazda 40 km/h jest jak spacer w parku.

                • 0 4

              • Zastanawiam się, czy naprawdę jesteś tak głupi, czy celowo manipulujesz?

                Co mnie obchodzi średnia prędkość w "aglomeracji"?
                Mieszkam w mieście, pracuję w mieście.

                A już użycie "aglomeracji Los Angeles", jest zwyczajnie śmieszne, kiedy wliczają się w nią małe miasteczka 150km od centrum...

                • 1 1

              • Zapraszamy na Kielecką

                Tam prędkość pędzącego z góry roweru wynosi ponad 50 km/h.

                • 0 0

              • Co do USA, to najlepiej nie wypowiadaj sie na ich temat.

                • 1 0

            • Zgaduję, że nigdy nie byłeś w USA

              • 0 0

          • Nie wpływa korzystnie na zdrowie.

            • 2 2

    • (13)

      Ja wiem, ze cala wiedze bierzesz z Zygzaka McQueena, ale zycie to nie bajka, w samochodach tez siedza ludzie.

      • 10 3

      • Wiadomo, czasem trzeba. (12)

        Wytłumacz mi tylko, kto normalny jedzie 5km bez pasażerów i bagażu, na przykład do pracy, samochodem?

        Na takich dystansach to dosłownie najgorszy z możliwych sposobów przemieszczania się, a do tego tworzy korki tym, którzy z różnych powodów faktycznie muszą siedzieć w samochodach.

        • 4 9

        • (1)

          No to jak wiadomo, to może przestańmy wrzucać wszystkich do jednego worka i wypisywać bzdury.

          • 1 2

          • Wyjdź na najbliższą ruchliwą ulicę.

            Policz ile samochodów ma jakichkolwiek pasażerów, a ile z kierowców jeździ w pojedynkę.

            Znakomita większość z nich ma dużo lepsze alternatywy, jednak wybiera tworzenie korków.

            • 3 6

        • Ja jeżdzę i po drodze poprawiam fryzurę.

          • 2 0

        • To podliczmy czas na tych 5km (8)

          Załóżmy nawet że są korki
          Rowerem jedziesz 15 minut + 10 minut na prysznic żeby nie śmierdzieć jak świnia przez resztę dnia = 25 minut
          Pieszo godzina
          Komunikacją miejską: idziesz 10 minut na przystanek + 10 minut czekasz + jedziesz 20 minut + idziesz 10 minut = 50 minut
          Samochodem stoisz w tym korku i załóżmy że średnia prędkość wynosi tylko 15km/h, więc dojeżdżasz w 20 minut.

          Wniosek - nawet na dystansie 5km samochód jest najszybszy, najwygodniejszy i tańszy niż nasza droga komunikacja miejska.

          • 7 3

          • A samochodem już prysznica nie bierzesz, brudasie? (2)

            Poza tym, gdzie są w tym zestawieniu:
            - Spacer
            - Hulajnoga
            - Rower elektryczny
            - Motorower
            - Motocykl
            - Deskorolka
            - "Kółko"

            I pierdylion innych opcji, które nie generują, ani nie stoją w korkach?

            • 1 9

            • W samochodzie mam klimę i nie muszę się myć po każdej trasie trwającej 20 minut (1)

              i widzę że masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem (nie szkodzi, to naturalne, rowerzyści tak mają) więc przypomnę:
              - Spacer to transport pieszy
              - reszta to gadżety, których kupno to wyrzucanie pieniędzy w błoto. Służą do zabawy a nie do transportu z A do B.

              • 6 1

              • Gratuluję myślenia. Czym to się różni od "na dworze jest 20st i wieje, więc nie muszę się myć po jeździe rowerem"?

                Jednocześnie współczuję ludziom, którzy muszą z Tobą przebywać.

                I oczywiście, standardowy błąd logiczny - wszystkie pojazdy obiektywnie lepsze niż Twój fanatyczny wybór to "zabawki", ale czego oczekiwać od zatwardziałego kierowcy?

                • 0 4

          • Mówisz że wydajesz na paliwo mniej niż 100zł miesięcznie, że samochód wychodzi taniej niż komunikacja? (3)

            Jak tak mało jeździsz, to po co Ci w ogóle auto?

            • 1 3

            • Przy spalaniu 10l/100km na odcinku 5km spalam 0,5l benzyny, czyli jakieś 3,30zł (1)

              a bilet kosztuje 4,80zł więc samochód wychodzi taniej niż komunikacja.
              Pracuję zdalnie więc bilet miesięczny mi się nie opłaca, a samochód mam właśnie po to, by nie męczyć się z komunikacją miejską.

              • 5 1

              • Parkujesz na dziko rozumiem? :)

                • 0 2

            • To jest pytanie wzorowane na retoryce

              Czerwonego Feliksa Dzierżyńskiego. Posiadanie domu i auta jest prywatną sprawą każdego człowieka.

              • 0 0

          • Przez 5 kilometrów na rowerze to

            nie zdążę się rozgrzać. Za to ty pewnie na takim odcinku już się spocisz w aucie.

            • 0 3

    • Zejdź z forum i przystąp do pracy

      Bo za coś Ci płacą, prawda?

      • 1 1

  • Opinia wyróżniona

    (11)

    Nie widzę sensu robienia takiego malego kawalka drogi jak z drugiej strony ulicy jest na odcinku około 2km i łączy wiele skrzyżowań a tu? Co najwyżej dla wyjeżdżających z bloków na drugą stronę morskiej na ddr.

    • 56 18

    • Niby nie widzisz sensu a własnie sam sobie odpowiadasz jaki jest sens. (3)

      A sens jest własnie spory bo bloków tam jest bardzo dużo więc jakoś ci ludzie do istniejącej drogi rowerowej muszą dojechać. To jest projekt z BO, czyli ktoś (i to nie jeden) na niego głosował a więc komuś to jest jednak potrzebne.

      • 19 4

      • Ten chodnik ma z 10 metrów szerokości (2)

        i przechodzi nim garstka ludzi. Nawet w środku dnia może tędy jechać 5 rowerzystów obok siebie i nikomu by nie przeszkadzali.

        • 7 3

        • Tak, może ale czy legalnie i bezpiecznie?

          Nigdy nie jeżdżę rowerem po chodniku bo nie mam ochoty płacić odszkodowania każdemu kto złośliwie wskoczy mi pod koła. Jakbym nie miał ubezpieczenia a potrzebował kasy na leczenie kontuzji to sam bym na taki chodnik poszedł, jest wciąż wielu naiwnych rowerzystów co łamią przepisy i myślą że to nic groźnego.

          • 7 1

        • Guzik prawda

          Tamtędy idą tłumy ludzi na przystanek, inni wędrują z rehabilitacji w klinice Krasicki

          • 2 0

    • (4)

      No a wyjeżdżający z tych bloków jak mają jechać frunąć?

      • 5 1

      • (1)

        mogą prowadzić rower na chodnik jak np na peronie gdy chcą się udać SKM

        • 2 2

        • oczywiście idą jechać na rower więc mają go prowadzić serio jakim głupkiem trzeba być by7 dawać takie śmieszne rady?

          • 5 1

      • (1)

        Tam nie ma parkingu.

        • 0 0

        • parking mojego roweru mam w moim mieszkaniu biedaku

          • 1 1

    • Bo obcisłe gacie chcą jechać bez przekraczania przejść cały czas, nie rozumiesz? (1)

      Jak się rozpędzą to jest im się ciężko zatrzymać i postać na światłach

      • 5 13

      • Cóż w tym dziwnego, że nie chcą się zatrzymywać?
        Kierowcom ciężko choćby zwolnić przed przejściem/przejazdem.

        • 3 0

  • Dubel - bubel. (3)

    Po drugiej stronie nie ma problemu przejechać rowerem i nie trzeba stać na światłach przez obwodnicę. Marzy mi się oddzielny pas dla rowerów wzdłuż Hutniczej.

    • 20 12

    • i na całej obwodnicy (1)

      • 4 0

      • Już dawno gdzieś wzdłuż obwodnicy powinna być poprowadzona droga rowerowa i chodnik.

        To już nie jest trasa przez nic daleko od miasta...

        • 4 1

    • Przy obwodnicy nie pajacyku ale przy estakadzie Kwiatkowskiego już tak i to az 4 sygnalizacje trzeba pokonać by przejechać jedno skrzyżowanie jak dobrze staniesz to 3 minuty nie twoje

      • 4 0

  • (1)

    po co zmieniac sygnalizacje dokladasz tylkobsygnalizatornswiecacy rownolegle z tym dlanpieszychbi po klopocie nie trzeba zadbych ustawien zmieniac podpinasz rownolegle z sygnalem pieszych inpo problemie

    • 5 4

    • A po polsku jak będzie.

      • 1 0

  • I cykl, kolejna wielka inwestycja w Gdyni

    Gdynia rozwija się prężnie i jest liderem regionu. Prezydent ma kolejną kadencję w kieszeni

    • 15 7

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Rowerowy Potop AZS

659 zł
rajd / wędrówka

Rajd Climate Classic Gdańsk 2024 (1 opinia)

(1 opinia)
220 - 350 zł
rajd / wędrówka

Rowerowy Rajd AZS

1149 zł
rajd / wędrówka

Znajdź trasę rowerową

Forum