• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Przetestuj darmowo rowery Kross

Krzysztof Kochanowicz
17 maja 2017 (artykuł sprzed 7 lat) 

Przetestuj darmowo rowery w Gdańsku. Już w najbliższą niedzielę 21 maja w Salonie Rowerowym Wysepka, w Hali Olivii będzie można wypróbować prawie 50 modeli rowerów czołowej polskiej marki Kross. Wśród nich rowery górskie, enduro, trailowe, szosowe i zupełnie nowe - elektryczne. Będzie można dosiąść także tego mistrzowskiego, wartego 24 tys. zł, na którym ściga się i trenuje Maja Włoszczowska.



Jak to jest jeździć na karbonowym rowerze Level B+, na którym Maja Włoszczowska zdobyła w ubiegłym roku srebro na olimpiadzie w Rio? Jak sprawuje się na wertepach Pure Trail z ramą wykonaną z legendarnej stali Reynolds? Co to za uczucie zostać władcą single tracków na modelu Grist o oponach szerszych niż standardowe? I czy Trans Hybrid ze wsparciem elektrycznym trafi w nasze potrzeby? O tym wszystkim będzie można przekonać się w trakcie Kross Test Tour, czyli serii darmowych testów dla wszystkich chętnych.

Miejsce testów:

Gdańsk, Hala Olivia, Salon Rowerowy Wysepka, ul. Grunwaldzka 470 zobacz na mapie Gdańska

- Nasze hasło brzmi: "dwa koła, jedna pasja". Chcemy, aby każdy mógł przekonać się do produktów Kross, stąd pomysł testów. Jednocześnie zależy nam, aby jak najwięcej osób miało możliwość jazdy na naszych rowerach w ramach treningu, czystej rekreacji czy weekendowej aktywności w rodzinnym gronie - mówi Paweł Buczko z firmy Kross.
Wyjazdy w teren będą prowadzone turami od godziny 9:30 do 15:30. Za każdym razem co godzinę do dyspozycji testerów zostanie udostępniona cała pula rowerów. Jazda testowa odbywa się w grupie z przewodnikiem. Trzeba koniecznie zabrać ze sobą kask.

- Jedna osoba w ciągu całego dnia może wypożyczyć maksymalnie 3 rowery. W mieście są wyznaczone specjalne trasy, a pętla ma długość przeznaczoną akurat na 45-minutową jazdę - tłumaczy Paweł Buczko.
>>> Przed rozpoczęciem przygody, wybrane modele rowerów należy ZAREZERWOWAĆ

Przed samą jazdą trzeba podpisać umowę najmu, upoważniającą do wypożyczenia dwóch kółek. Wcześniej do weryfikacji trzeba pokazać dwa dokumenty tożsamości. Testować rowery mogą zarówno dorośli, jak i dzieci (wtedy pieczę nad nimi sprawują rodzice lub uprawnieni opiekunowie).

O tym, kto będzie miał szansę na przejechanie się na dwóch kółkach największej polskiej marki rowerowej zdecyduje kolejność zgłoszeń.

Ze szczegółami można zapoznać się w aktualnościach na Facebooku.

Jest tam zamieszczona lista rowerów.
Na tej stronie można też zadawać pytania dotyczące testów i śledzić relacje z tych wydarzeń.



Godzinowy harmonogram Kross Test Tour w Gdańsku:

-9:00 - start Kross Test Tour, powitanie, przedstawienie zasad
-9:00-9:30 - przygotowanie pierwszej partii rowerów
-9:30- wyjazd pierwszej partii testujących na trasy (test 45 min)
-9:00-16:30- wypożyczanie rowerów
-16:30 - koniec Kross Test Tour, pożegnanie


>>>Partnerem testu jest gdański Salon Rowerowy Wysepka

Wydarzenia

Opinie (50) 3 zablokowane

  • Convoy s2+

    Znalazłem ofertę na bestbuy24h przy zakupie pełnego zestawu
    https://bestbuy24h.pl/Latar...
    po wpisaniu kodu w zamówieniu @bestbuy24hdodatkowe ogniwo gratis, czyli w zestawie:

    latarka Convoy S2+ t6-4c 2,8A
    uchwyt rowerowy
    kolimator,
    ładowarka
    2x ogniwo 18650 Samsung 2600mAh

    • 0 0

  • (1)

    Niby fajnie...
    Ale bez gryla to nie impreza.

    • 1 3

    • Roweer

      • 0 0

  • Redakcjo proszę o sprostowanie miejsca testu (3)

    Dwa dni temu zostało zmienione miejsce testów na Sklep Rowerowy Wysepka w Hali Olivia

    Odpowiedź redakcji:

    Dziękujemy za sugestię. Treść została poprawiona.

    • 0 0

    • (2)

      To gdzie będą te próby?
      NA Grunwaldzkiej?
      CZy w górę Słowackiego?

      • 0 0

      • Skoro organizatorzy co chwilę zmieniają miejsce testów (1)

        to wypadałoby poinformować o tym redakcję Portalu Trojmiasto!
        Jak widać, jaki organizator taka marka ;-/

        • 0 0

        • prawde ci napisze yo

          słabo

          • 0 0

  • Kross? (5)

    To te chińczyki składane w z Polsce, w których łamią się ramy?

    • 8 26

    • (3)

      twoja stara się łamie

      • 3 2

      • nie napinaj się tak bo Ci żyłka pęknie (2)

        akurat Kross miał wiele wpadek z pękającymi ramami m.in. w modelach A6, A8 itp sprzed paru lat.

        Czy coś się poprawiło nie wiem, ale biorąc pod uwagę jakie cuda potrafią się dziać z ramą Moon można podejrzewać że niekoniecznie.

        • 4 2

        • może warto używać roweru zgodnie z przeznaczeniem? (1)

          • 0 0

          • czyli ścigać się rowerem górskim na ścieżce Sopot-Brzeźno?

            jak niedzielni rajdowcy - parodia rowerzystów

            • 0 0

    • nie inne wykopku

      • 6 1

  • Co macie dla mężczyzna 2 metry wzrostu, 115 kg. (7)

    • 8 1

    • Z tymi 115 kg może być mały problem :) Kupując rower sprawdź dopuszczalną masę rowerzysty.

      Ze strony Krossa:
      --
      W zależności od rodzaju roweru i jego zastosowania postanowiliśmy wprowadzić zalecenia co do masy maksymalnej rowerzysty:
      Rowery górskie: 100 kg (115 kg dla zestawy: rowerzysta + rower + bagaż)
      Rowery szosowe: 100 kg (115 kg dla zestawy: rowerzysta + rower + bagaż)
      Rowery miejskie: 105 kg (125 kg dla zestawy: rowerzysta + rower + bagaż)
      Rowery crossowe: 105 kg (125 kg dla zestawy: rowerzysta + rower + bagaż)
      Rowery trekkingowe: 105 kg (125 kg dla zestawy: rowerzysta + rower + bagaż)
      Rowery dziecięce: 32 kg (45 kg dla zestawy: rowerzysta + rower + bagaż)

      • 0 0

    • karnet do Rozi

      • 0 1

    • (1)

      robotę na działce przy przycinaniu gałęzi

      • 31 1

      • Haha

        Mistrz ciętej riposty , uśmiałem sie ;) pozdrawiam

        • 2 2

    • Bagrowanie rowów melioracyjnych

      • 0 2

    • Ulgix

      • 15 2

    • Autobus

      • 16 2

  • LEVEL B2 (1)

    Kupiłem model LEVEL B2. Po około 150 km, zgrzyty tylnego hamulca oraz problem z bardzo nierówną pracą napędu. Czytałem opinię użytkowników tego modelu i niestety kiepskie klocki na start i kiepskie części.. Rower w reklamacji. Ciekawe co wymyślą.
    Kolega natomiast kupił KROSS-a trekkingowego, po roku eksploatacji połowa części w tym KROSS-ie była wymieniona.
    KROSS wyrobił markę a teraz już tylko na niej jedzie. Ciekawe jak daleko zajedzie bo czytam tutaj komentarze i widzę, że dużo niezadowolonych użytkowników.

    • 3 2

    • Inni lepsi?

      Jako użytkownik B6 muszę powiedzieć, że wyższy model/cena jednak robią tu różnicę. Sam w to nie wierzyłem wcześniej, ale kilka tysięcy km w terenie bez żadnej awarii ani nawet regulacji przekonało mnie.
      B2 oczywiście jest na tańszych podzespołach, ale przecież wszyscy producenci tak robią. O ile jakościowa różnica między B2 a B6 jest zauważalna to nie wierzę, że bezpośredni odpowiednik B2 w ofercie Treka, Gianta czy nawet Scotta jest jakoś znacząco lepszy.
      Dużo skarg klientów czytasz, bo tych rowerów się sprzedaje mnóstwo w Polsce - statystyka robi swoje :)

      • 0 0

  • Kupiłem R6 za ponad 3 tys w tym roku i od samego poczatku Ciągle problemy (4)

    Po kupnie R6 zaczęły wyć tarcze. Piszczą i rezonują na całą ramę. Dodatkowo ciągle coś trzeszczy i ociera się podczas jazdy. 1 autoryzowany serwis krossa zaproponował tylko wysyłkę do centrali ( gdzie powiedzieli ze bardzo czesto te reklamację odrzucają) a drugi aktualnie zajmuję się rowerem.

    Niestety nie wiem czy kiedokolwiek jeszcze kupię bądz polece tą firmę. Słaba jakość za dużą kase.

    • 5 3

    • R6

      Ja mam B6, za podobną cenę i jestem bardzo zadowolony.
      Katuję go niemiłosiernie i na razie tylko klocki wymieniam. Może do opon tylko mam zastrzeżenia - te Rapid Roby ewidentnie są elementem, na którym zrobiony oszczędność. Jak zużyję - wymienię :)
      Mam też zresztą inne rowery Krossa w rodzinie - 2 Trans Atlantiki i Julie. Na Atlanticu zrobiłem kilka tysięcy kilometrów i też bym go nie zamienił na nic innego. Ogólnie mówiąc jestem stałym i zadowolonym klientem Krossa :)

      • 0 0

    • (2)

      ok
      nie wiem jak z jakością, ale 3 koła to nie jest duża kasa za rower nawet jeśli chodzi o półkę amatorską

      • 1 1

      • (1)

        Człowieku ludzie z rodzinami 3 tys muszą zbierać rok w tym kraju

        • 0 4

        • ok
          Ale co to za argument?
          W cywilizowanym kraju taki rower to połowa bardzo słabej pensji.
          Też mnie to boli, ale tak jest.
          A osprzęt/ramy robią na rynek globalny, a nie pod Polskę.

          • 1 0

  • nie ma się czym podniecać...

    chiński oem

    • 2 1

  • kupilem level b6 - po okolo 100km zerwal mi sie lancuch a z przerzutkami od poczatku cos nie banglalo (5)

    w rowerze za 3k, z czym do ludzi?

    • 6 7

    • a co to takiego rower za 3k? (3)

      biorąc pod uwagę że cokolwiek co można nazwać rowerem kosztuje minimum z 2 tysiące. Ceny na rynku rowerowym są chore i tak rower za 3 tysiące ma wpakowany kiepski osprzęt. Łańcuch kosztuje z 50 zł a dobry ze 100 zł, nie ma co płakać bo jeszcze nie jeden możesz zerwać. Przerzutki pewnie wyregulowane na odpier... jak to często bywa

      • 7 2

      • Rower za 1,5k

        Kupiłem w 2014 rower za 1,5k. konkurencja Krossa, też składany w Polsce. Zwykła aluminiowa rama, Alivio, v-brake. Od tamtego czasu przejechałem nim z sakwami Bałkany i Gruzję, nie wspominając o lokalnych trasach.

        Oczywiście napęd miałem już wymieniany, podobnie golenie amortyzatora.

        Nie dajmy sobie wmówić, że skoro kupujemy rower, to poniżej Deore nie ma co schodzić, bo to nieprawda. Dla 95% z nas, rower do 2 tysięcy jest jak najbardziej wystarczający, a kupowanie czegokolwiek powyżej nie do końca musi mieć sens.

        Pro tip: o rower też trzeba dbać.

        • 2 0

      • ja jeżdze na rowerze za 200zł

        kupiłem rupiecia na rynku, dzień w dzien dymam nim do roboty i wszedzie kaj sie da, kupiłem go ze 3 lata temu, oprócz tego że siodrłko se wymieniłem to coś działa, bo rower tyle właśnie jest wart.a pilnowanie go pod sklepem,klatką,itp to porażkoparanoja. tak jak z rasowymi psami co to je z pod sklepów kradno, ot dziwni jestescie

        • 0 2

      • Bez przesady, że poniżej 2 koła nie ma roweru. Są pewne firmy przy których płaci się mniej za sam napis na ramie, a osprzęt jest jako taki. Wiadomo, nie są to rowery do wyczynowej jazdy, ale z drugiej strony dlaczego jazda na rowerze ma od razu oznaczać wyczynową jazdę? Tak naprawdę rower to nie jest żadna kosmiczna technologia, to mechanizm prosty jak konstrukcja cepa więc należy po prostu wymagać odpowiedniego wykonania. Jeżeli łańcuch zrywa się po 100 km to należy go reklamować, ponieważ te z niższych grup też powinny być sprawne.

        • 1 1

    • wojas

      cube tylko zajefajny reaction z 2012 to jest jakość powinni im buty
      Czyścić

      • 0 0

  • Made In Poland (4)

    i to się liczy!

    • 23 6

    • Te do 2tys to dno

      Rozpadajace sie bajery

      • 0 0

    • Masę in Poland składane w Chinach

      • 2 0

    • (1)

      Assembly and Pack in Poland
      Co nie znaczy, że tego nie trzeba umieć... Pochwały godna konsekwencja działania.

      • 9 0

      • OK, niech ci będzie - "Polish Brand"

        wiadomo że przerzutki shimano, opony continental itp... ale całość polska jest ;)

        • 1 1

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Nocny Duathlon - Airport Gdańsk (5 opinii)

(5 opinii)
zawody / wyścigi

Dni testowe w promotocykle chwaszczyno

dni otwarte

Rowerowy Potop AZS

659 zł
rajd / wędrówka

Znajdź trasę rowerową

Forum