• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jakie będzie nowe Mevo? We wtorek spotkanie z mieszkańcami

Maciej Korolczuk
11 stycznia 2021 (artykuł sprzed 3 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Rowery Mevo blokują miejsca parkingowe
Spotkanie, na którym poznamy szczegóły Mevo 2.0, odbędzie się we wtorek w formule online. By wziąć w nim udział, trzeba wypełnić formularz i się pospieszyć, bo zostało kilkanaście ostatnich miejsc. Spotkanie, na którym poznamy szczegóły Mevo 2.0, odbędzie się we wtorek w formule online. By wziąć w nim udział, trzeba wypełnić formularz i się pospieszyć, bo zostało kilkanaście ostatnich miejsc.

We wtorek o godz. 17 odbędzie się spotkanie informacyjne dotyczące przywrócenia roweru metropolitalnego Mevo. Spotkanie odbędzie się online, liczba miejsc jest ograniczona, ale zostało jeszcze kilkanaście wolnych miejsc.



Czy zamierzasz korzystać z roweru Mevo 2.0?

Na spotkaniu oficerowie rowerowi oraz specjaliści od zamówień publicznych podsumują dotychczasowe działania trójmiejskich urzędników w sprawie reaktywacji systemu Mevo, w tym trwający od maja dialog konkurencyjny, i przedstawią harmonogram najbliższych działań.

Spotkanie to także okazja do dyskusji na temat rekomendacji dotyczących przyszłego systemu.

Przypomnijmy, że rower Mevo funkcjonował na Pomorzu przez kilka miesięcy 2019 r. Jesienią umowa Obszaru Metropolitalnego z operatorem spółką NB Tricity, który nie był w stanie zapewnić bezawaryjności i lepszej dostępności rowerów, została rozwiązana.

W 2020 r. trwały prace koncepcyjne nad Mevo 2.0 m.in. w formule dialogu technicznego i konkurencyjnego oraz kilku spotkań z mieszkańcami, na których omawiano ich oczekiwania wobec rowerów.

Rowery Mevo znów na ulicach Gdańska. Ale tylko na czas Jarmarku św. Dominika



W rozmowach z Obszarem udział wzięła też spółka Nextbike Polska. We wrześniu Krajowa Izba Odwoławcza przywróciła spółkę do dialogu konkurencyjnego po tym, jak ta została kilka miesięcy wcześniej wykluczona z rozmów w związku z nienależytym wykonaniem pierwszego projektu Mevo.

Jak tłumaczyli przedstawiciele Obszaru, dialog konkurencyjny to formuła nieco dłuższa od tradycyjnego przetargu, ale mająca zapewnić reaktywowanemu systemowi roweru metropolitalnego większą rentowność, bezawaryjność i dostępność.

Zapisy do udziału w wirtualnym spotkaniu


Początek spotkania w formule online o godz. 17. Odbędzie się ono na platformie Zoom, dlatego liczba osób mogących w nim wziąć udział jest ograniczona do 100 (decyduje kolejność zgłoszeń). Zostało jeszcze kilkanaście wolnych miejsc.

Aby zapisać się na spotkanie, należy wypełnić formularz na stronie internetowej.

Miejsca

Opinie (197) ponad 10 zablokowanych

  • To jeszcze nie sprzedali tego badziewia.

    • 7 3

  • Która spółka tym razem zarobi z POukladanych?

    • 8 4

  • (3)

    I brawo, trzymam kciuki. tym razem się uda.

    • 4 10

    • (2)

      Leming nie gdańszczanin

      • 1 2

      • (1)

        tchórz pisowski, ktory nawet nie potrafi się podpisać

        • 2 1

        • Aha podpis gdańszczanin to twoje dane

          • 0 1

  • Czy rydwan jest na baterię czy trzeba dręczyc konie?

    • 10 4

  • Kiedy poprzedni operator zwróci pieniądze z subkont?

    Wypowiedziałem umowę dawno temu, a nie ma żadnej odpowiedzi z ich strony.

    • 16 1

  • Ciekawe czy akumulatory tych rowerów były chociaż naładowane przed postojem

    Głęboko rozładowany akumulator może trwale utracić swoją pojemność

    • 5 2

  • A ja przypominam, że Mevo znaczy po łacinie frajer :) Sprawdźcie sami w Translatorze Google.

    • 5 5

  • Każda stacja PKM na Pomorzu z parkingiem MEVO! Obecnie niestety tak nie jest

    • 2 1

  • A ja uważam że dobrze że to były elektryki (1)

    Tylko zupełnie pozbawiony sensu, niewydolny system ładowania położył to na łopatki. Teraz sam jeżdżę elektrykiem. Bateria 400 Wh przy założeniu, że pokonuję różnice terenu górny-dolny taras wystarcza na ok 30km. Potem trzeba ją ładować przez 3h albo wymienić na naładowaną. Jeśli rower ma jeździć 12h dziennie to takich wymian powinno być 3 lub 4 w jednym rowerze w ciągu doby. Czyli dla 1000 rowerów potrzeba 3 tys baterii. 1 tys. w rowerach, reszta się ładuje.
    I teraz mi powiedzcie jak oni chcą to efektywnie wymieniać? Choćby skały sr@ły to w starym systemie się nie da.
    Gdyby po drodze stały szafy takie jak paczkomaty gdzie mogę podmienić starą na nową to by działało samo. Wystarczyło by kilka takich szaf ustawić na głównym ciągu komunikacyjnym Gdańsk - Gdynia. Ale ściganie wyładowanych rowerów samochodem?

    • 11 4

    • Elektryki to był fajny pomysł. Masz racje ładowanie ich rołożyło. Powinny być stacje dokujące z ładowarkami.

      • 5 1

  • Rok temu pisałem

    Nic z tego nie będzie ! Dziś to podtrzymuję !

    • 6 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Wycieczka rowerowa wśród kwitnących sadów Dolnej Wisły

40-60 zł
zajęcia rekreacyjne, rajd / wędrówka

MH Automatyka MTB Pomerania Maraton - Kwidzyn - Miłosna (1 opinia)

(1 opinia)
80 - 115 zł
zawody / wyścigi

Nocny Duathlon - Airport Gdańsk (5 opinii)

(5 opinii)
zawody / wyścigi

Znajdź trasę rowerową

Forum