Węzeł Groddecka. Powstanie rowerostrada
10 sierpnia 2022
(16 opinii)
Już od zeszłego roku dochodzą nas słuchy, że brakuje rowerów. Wszędzie: nie tylko w Trójmieście, ale w całej Polsce i nie tylko w sklepach, bo także... w fabrykach producentów. Czy rzeczywiście trzeba aż tak mocno "polować" na zakup jednośladu? Postanowiliśmy zapytać o to właścicieli sklepów rowerowych.
Tu kupisz rower i wypijesz dobrą kawę
Co przyniesie rowerowy 2021?
2021-04-01 16:30
szosówka 10, ale w tym roku wymiana całego napędu i oba rowerki jak nowe. Ale faktycznie wszystkie części pojechały z cenami mocno w górę.
Z gravelami to w ogóle jakieś wariactwo, ja chciałem coś, co by funkcjonalnie było podobne do mojego Rekorda z 1973, który po 25 latach zakończył żywot. W końcu, w XXI wieku wymyślono coś, co ZZR Bydgoszcz produkował 50 lat temu ;)
2021-04-01 16:34
bo jak to są Twoje plany to zapomnij- nie ma cześci na rynku.
2021-04-01 16:55
Wszystko można sprowadzić ze USA sprawdzałem ,pozdrawiam
2021-04-01 19:17
Przy tak niskiej wartości złotówki to nieopłacalne
2021-04-02 11:57
części kupione zimą, a łańcuchy to nawet 2, bo na zmianę.
2021-04-03 00:25
Kupiony 11 lat temu i do tej pory sprawuje się całkowicie prawidłowo na przejażdżki po pracy albo weekendowe wypady do lasu , to był najtańszy góral na hali a mimo to do dziś sprawia przyjemność na prostych trasach, na prawdę nie trzeba mieć roweru za tysiące ....
2021-04-03 09:05
Ale jak się robi po kilka tysięcy w roku to nie da rady ...
2021-04-03 10:31
Rower santosa, z wyprzedaży majątku firmy importującej. Jakieś przejęcie, długi i rowery znalazły się w rękach firmy ubezpieczeniowej, która je tanio opyliła. Jeździłem okazyjnie, trochę z dzieciakami, aż parę lat temu wróciłem do konkretniejszego jeżdżenia. Wymieniłem niemal cały osprzęt i było fajnie, dopóki w lesie przednie koło wraz w widelcem, kierownicą i główką ramy pojechało sobie szybciej niż reszta roweru.
2021-04-01 07:48
2021-04-01 08:06
samochodów w salonach i komisach nie brakuje
2021-04-01 07:34
Cieszy to bardzo. W ogóle państwo powinno dofinansowywać zarówno prowadzenie działalności związanej ze sprzedażą rowerów, jak i obywatelom pomagać w zakupie jednośladu. W końcu w interesie państwa jest, aby jak najwięcej ludzi jeździło rowerem. Dlatego uważam, że sklepów rowerowych powinno być co najmniej po dwa w każdej dzielnicy miasta.
2021-04-01 07:44
2021-04-01 10:15
2021-04-01 10:39
Hahaha co za ameby w tej Polsce. Wszystko państwo niech da. Z takim podejściem to już możemy zacząć orać ten kraj i podzielić po kawałku dla każdego sąsiada.
2021-04-01 11:17
czyli 10%. Tak jest w USA gdzie nie ma VATu tylko obrotowy od 3-11% w zależności od stanu.
I to jest konkurencja wewnętrzna, a nie jak w UE.
Zerżnąć VAT na wszystko 10% i będzie cacy.
2021-04-01 12:21
Nie. Państwo powinno rozdawać rowery i płacić 100 przepraszam 200 zł. za każdy dzień jeżdżenia na nich.
2021-04-01 16:26
2021-04-01 16:33
żebym do pracy nie musiał chodzić ani dojeżdżać na rowerze.
2021-04-01 20:17
bardzo szybko zwróciła. Szkody wynikające ze skutków wypadków, zostały obliczone na ok 60 miliardów rocznie, a to "tylko" z samych wypadków. Ciężko policzyć skutki zdrowotne (np. brak ruchu) z jeżdżenia samochodem, kiedy sytuacja pozwala na inne środki, w tym piechotę dla samego użytkownika, a gdzie szkody wyrządzone osobom postronnym, takie jak smog z opon i spalin. To są fakty, które ten rząd zbiera i publikuje.
2021-04-02 05:12
2021-04-02 08:35
nie wystrzeliła ci poduszka powietrzna?
2021-04-01 19:20
Państwo w wydaniu obecnego rządu niech niczego nie tyka, to jakoś będzie działało. Jak oni się czegoś dotkną to obracają to w szit
2021-04-01 21:53
Chyba się mylisz. Wątpię żeby państwo było aż tak zainteresowane. Wtedy ludzi będę mniej chorować (skutek-mniej kupowanie leków i wizyt do lekarza), mniej jeździć samochodami (kupują mniej paliwa) itp. Nie, państwu to niewygodne.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.