• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

1000 zapasowych baterii roweru Mevo

Arnold Szymczewski
1 kwietnia 2019 (artykuł sprzed 5 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Mevo wciąż źle lokalizuje parkowanie
Operator zapewnia, że baterii zapasowych do rowerów Mevo jest 1000. Jednak nadal odczuwamy duże problemy z dostępnością roweru. Operator zapewnia, że baterii zapasowych do rowerów Mevo jest 1000. Jednak nadal odczuwamy duże problemy z dostępnością roweru.

Po niedzielnej przerwie, rowery Mevo powróciły na ulice Trójmiasta. Baterie do rowerów ładowane są w trzech miejscach w Trójmieście. Każda z nich potrzebuje ok. 3-4 godzin, na uzyskanie pełnej mocy. Operator deklaruje, że posiada 1000 zapasowych baterii do rowerów.



Jak oceniasz działanie Mevo w pierwszym tygodniu po uruchomieniu?

Niebawem minie tydzień od uruchomienia pierwszego etapu systemu roweru Mevo. Trudno jeszcze o konkretne podsumowania, ale faktem jest, że po początkowej euforii, entuzjazm do rowerów osłabł, gdy po wyczerpaniu baterii rowery przestały być dostępne.

Słoneczna niedziela bez Mevo



Mieszkańcy Trójmiasta, którzy chcieli wypróbować rower Mevo w niedzielę, nie mogli tego zrobić. Operator zarządził 24-godzinną przerwę w funkcjonowaniu systemu. Powód: nie nadążał ładować baterii i dostarczać ich do rozsianych po Trójmieście rowerach.

"Popularność Mevo zaskoczyła. Wypożyczeń jest tak dużo, że przyłącza energetyczne nie wytrzymują obciążenia. Moce przerobowe są dwukrotnie zwiększone, potrzeba jednak 24 godzin na unormowanie sytuacji" - napisano w komunikacie wydanym w sobotni wieczór.

Ładowanie baterii w trzech miejscach



Problemy z terminowym ładowaniem wynikają m.in. z tego, że każda bateria do roweru Mevo wymaga ok 3-4 godzin, by naładować ją do pełna.

Operator rowerów ładuje baterie do nich w kilku miejscach: na stadionie Energa w Gdańsku, w Ergo Arenie na granicy Sopotu i Gdańska oraz w podziemnym parkingu Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Gdyni.

W tym ostatnim miejscu, po niedzielnej sesji ładowania miały przestać działać cztery gniazdka oraz pojawił się problem z bezpiecznikami.

1000 zapasowych baterii do rowerów Mevo



Cały czas nasuwa się pytanie, czy operator posiada odpowiednią ilość baterii na wymianę, by na czas rozwozić je do rozsianych po mieście rowerów?

- Operator posiada 1000 zapasowych baterii przeznaczonych na cały system Mevo. Nie dzielimy tego na Trójmiasto i inne gminy - system traktujemy całościowo - mówi Dominik Makurat specjalista ds. promocji projektu System Roweru Metropolitalnego.

Problemy z logistyką



Problemem jest nie tylko naładowanie baterii, ale także ich montaż. Nasz czytelnik był świadkiem, jak w weekend serwisant przywiózł baterię do jednej ze stacji Mevo na Przymorzu. Według naszego czytelnika: Serwisant ponieważ nie było w stacji żadnych rowerów, położył ją i odjechał. Tymczasem taka bateria warta jest ok. 1500 zł.

- Bateria została zostawiona przez natłok pracy i ludzi którzy zagadują. Oczywiście osoba odpowiedzialna za rejon, zaraz po nią wróciła a rower który był na stacji został odblokowany przez jedną z osób posiadających aplikacje testową - mówi inny z czytelników, prawdopodobnie związany z firmą serwisową.
  • Nasz czytelnik natknął się na Przymorzu na baterię pozostawioną na stacji Mevo. Niedopatrzenie serwisantów?

W poniedziałek o 16:30: 420 sprawnych rowerów



Przy 1224 rowerach, 1000 zapasowych baterii powinno załatwić sprawę. Jednak z działającej nieoficjalnie strony Monitor-Mevo, gdzie na bieżąco można sprawdzić liczbę dostępnych rowerów w systemie, wynikało, że w poniedziałek ok. godz. 16:30 dostępnych było ok. 420 rowerów. Przypomnijmy - do Trójmiasta w pierwszej "fali" trafiło 1048 z ponad 3300 oczekiwanych rowerów.

- Gdy tylko będziemy mieli informację o tym, kiedy pojawią się kolejne rowery w Trójmieście, niezwłocznie państwa poinformujemy. Mamy nadzieję, że już niebawem - kończy Dominik Makurat i dodaje - Jeśli chodzi o rowery też nie zawsze czerwona lampka oznacza, że rower jest zepsuty lub rozładowany. Chodzi przede wszystkim o rezerwacje. Kiedy Użytkownik zarezerwuje rower staje się on automatycznie niedostępny dla innych - stąd też czerwona lampka.
18:21 1 KWIETNIA 19 (aktualizacjaakt. 19:57)

Problemy z rowerami MEVO (13 opinii)

Czy mevy już padły całkowicie? Rowery na złom czy handel sprzedadzą? Bo w takim tempie i problemach z bateriami to nic z tego dobrego już nie będzie
Czy mevy już padły całkowicie? Rowery na złom czy handel sprzedadzą? Bo w takim tempie i problemach z bateriami to nic z tego dobrego już nie będzie

Opinie (546) ponad 20 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • Opinia została zablokowana przez moderatora

  • brawo panowie szlachta (20)

    jak widac nie starczylo pomyslu, zeby przeprowadzic test z obciazeniem przed uruchomieniem systemu.

    czekamy, kiedy dziennikarze portalu zapytają naszych rzadzacych o te rzekome, wielotysieczne kary wynikajace z umowy.

    • 268 29

    • System jest niedopracowany (12)

      Odebranie Mevo przez Marszałka Województwa to skandal aplikacje wadliwie wskazują miejsce roweru lub przekłamują położenie i ilość rowerów. A zawieszenie systemu po kilku dniach funkcjonowania i niemożliwość wypożyczenia rowerów powinna skutkować natychmiastowym rozwiązaniem umowy.

      • 45 22

      • Na szczęście Marszałek Województwa nie dokonywał odbioru, bo to nie jego projekt... (2)

        • 36 3

        • jakby wszystko było OK to byłby poPiSowy sukces (1)

          a tak ten projekt został sierotką :)))))

          • 0 5

          • Za PO nie ma takiego stanu ,,jakby było,,

            Nic nie robicie dobrze

            • 2 1

      • Dulkiewicz jest prezesem podmiotu zamawiającego mevo. (4)

        Także odpowiedzialna jest Dulkiewicz. Wszelkie pytania do niej.

        • 40 5

        • Babo zamiast POlitykowac do roboty się weź!

          • 12 13

        • napewno sa z nazwiska osoby odpowiedzialne znane, projekt rozpoczął budyń, dulka go odziedziczyła (2)

          za projekt ktoś jets odpowiedzialny z UM. i z drelichów.

          • 16 1

          • Płażyński do roboty i ujawniaj kto za tym stoi ! (1)

            • 2 3

            • plazynski to kuwete preziowi zmienia

              • 1 2

      • Jaki syf! (2)

        Czy PO coś zrobi raz a dobrze?

        • 16 12

        • Oni dobrze potrafią krytykować innych. (1)

          • 18 9

          • Wyspy ,,zielone ,, wmawiać kretynom

            • 1 2

      • Podobno system jest dziurawy jak sito!

        • 3 4

    • Sycylia

      Nie pytaja. Zauwazylem, ze temat kar jest skrzetnie pomijany.

      • 27 9

    • Si

      • 4 2

    • Uwierz mi (1)

      Że nie zapytają ..

      • 8 4

      • Zegarmistrz kaskę dostaje i zwraca prowadzącym

        • 2 4

    • zaskoczony

      Byłem pewien,że rowery ładują się indukcyjnie podczas postojów w stacjach wynajmujących....

      • 6 6

    • (1)

      No bo p. Prezydentka zajmuje się polityką krajową, a nie dbaniem o interes Gdańska.

      • 5 3

      • Tuskowi organizuje

        Dlatego tak się boi

        • 1 3

  • (26)

    Aplikacja jest strasznie wadliwa. Nie działa opcja "Postój". Wyskakuje jakiś błąd i trzeba zwrócić rower w terenie. Tracimy wówczas 3 zł plus czas za "przerwę" w czasie jazdy i za czas jazdy. W sumie Mevo wychodzi drożej niż Traficar i MiiMove.

    • 208 37

    • Tez korzystałem dziś z opcji postoju i nie działała (5)

      Ale udało mi się to „naprawić”. Po prostu wyloguj się i zaloguj raz jeszcze. Opcja postój zniknie i pojawi się „kontynuuj jazdę” czy cos takiego

      • 10 5

      • a to nie oznacza 3PLN 'kary'? (4)

        • 5 2

        • ale wpadnie 2zł za zwrot w stacji (3)

          • 7 1

          • i tak taka operacja kosztuje cię 1PLN i to za friko (2)

            • 24 1

            • ....razy ilość użytkowników....... Nieźle:-))) (1)

              • 1 0

              • Miałam taką samą sytuację 3 zł poszło

                Oddali 2 zł śmiech na salo

                • 1 0

    • bo student robił

      aplikację.
      A w sobotę była impreza

      • 36 2

    • wystarczy wylogowac sie i ponownie zalogować. (1)

      Aplikacja cały czas jest odpalona, czasem trzeba się przelogować.

      • 3 4

      • to super,

        jeszcze lepiej byłoby gdyby trzeba było wyłączyć telefon i ponownie go włączyć

        • 16 0

    • A jakich uprawnień wymaga ta aplikacja? (6)

      ...że tak z ciekawości spytam - do czego ona chce mieć dostęp, poza GPS oczywiście.

      • 9 0

      • (4)

        Do aparatu, przy czym na Androidzie od 6 w górę, prosi o tą zgodę dopiero kiedy korzystasz z wypożyczenia roweru przez aplikację (potrzebuje tego żeby zeskanować kod QR z roweru)

        • 4 0

        • (2)

          Dzięki za odpowiedź. Jasne. Jeśli tylko tyle, to przynajmniej w tym aspekcie jest nieźle.

          • 7 0

          • (1)

            Możesz też odrzucić prośbę o dostęp do aparatu i wprowadzać numer roweru ręcznie

            • 3 0

            • O, tego nie wiedziałem, dzięki, Akurat to jest wymaganie na tyle rozsądne, że go nie odmówiłem :)

              • 3 0

        • do adresu, peselu, nr telefonu, nr konta i telefonu do kochanki

          • 6 7

      • Colombo

        Dzięki GPS i trakkerowi operator (lub każdy kto potrzebuje) wie dokładnie gdzie jesteś czy gdzie byłeś.

        • 0 0

    • żal.pl (1)

      Ściema, bo postój działa i funkcjonuje bardzo dobrze. Sam dziś testowałem po raz trzeci i to trzeci udany raz.

      • 9 21

      • a u mnie dzisiaj nie zadziałał

        Jestem w plecy 1 zł, dla zasady reklamację oczywiście złożyłam

        • 6 2

    • (1)

      to jest chore - jak klient może zobowiązywać się do czegoś - czego finalnych kosztów nie zna - bo jakieś bugi, awarie, postoje - i co jeszcze? Kupujesz usługę, masz mieć pewność pełnych kosztów, które cię czekają.

      Czy wy - klienci - jesteście pewni co was czeka - w przypadku odpukać - awarii, wypadku, utraty sprzętu itd itp? Macie potwierdzenie umowy i zasad na piśmie? Czy w razie czego - operator będzie was ścigał za nic?

      • 19 2

      • W przypadku awarii zadzwoniłem na infolinię, zgłosiłem, pani anulowała naliczone opłaty z winy awarii i wróciłem do domu autobusem.

        • 0 0

    • Wypad z tym szajsem

      • 3 5

    • moze chodzi o to właśnie..

      ze kasuje drożej :)

      • 3 0

    • Działa ;) (2)

      Działa tylko trzeba czytać ze zrozumieniem komunikat co wyskakuje.

      Po przyciśnięciu przycisku pojawia się instrukcja i jak spojrzysz jest tam drugi przycisk "Postój" i musisz go wcisnąć ! Dopiero wtedy blokujesz rower i zalicza postój.

      Fakt faktem ja natrafiłem na problem że mi nie odświeżyło strony i nie pokazywało przycisku "Wznów", ponowne uruchomienie aplikacji pomogło i mogłem ponownie wypożyczyć rower.

      • 1 6

      • tak z pewnością tylko ty zauważyłeś przycisk i jak komuś nie działa to jego wina - bo jest głupi

        • 6 1

      • Bzdura

        Nie działa

        • 0 0

    • anna jestes tepa

      • 0 3

  • "problem wynika z tego. że każda bateria wymaga 3-4 godzin ładowania" (20)

    To wcześniej tego nie wiedzieli? Przecież robi się szacowanie, statystykę i na podstawie tego wyznacza ilość urządzeń do ładowania, ekip itp.

    Od początku coś nie gra. Wstyd

    • 457 12

    • i jeszcze blokuja tu opinie (2)

      moze jeszcze powiecie, ze w Gdansku jest wolnosc slowa?

      • 64 8

      • Rowerek

        Nie ma jej

        • 1 2

      • niestety jest i dlatego taki baran jak ty może sie wypowiadać bez sensu

        • 0 1

    • Wczesniej byly fabrycznie naladowane

      Oni sa by kase wyciagac a nie sie znac

      • 30 5

    • (5)

      z tego co wiem, to założenia były że rower będzie wymagał wymiany baterii 1-2 razy na tydzień. w praktyce wymaga 2x dziennie

      • 43 5

      • to dziwne założenie przy zasięgu deklarowanym na 60km (2)

        czyli statystyczny rower przez dzień miałby przejeżdzać mniej niż 10km, czyli około pół godziny
        nie chce mi się wierzyć, że szacowali w ten sposób

        • 44 1

        • (1)

          Szacowali na podstawie Krakowa, czyli 14 tys. nowych użytkowników na rok. U nas było ponad 40 tys. w kilka dni.

          • 15 1

          • ach ten Kraków....

            a potem płaczą że mają smog. Na rowery by się przesiedli, oni będę mieli czyściej a nasi statystycy lepiej obliczą obłożenie rowerów.

            • 0 0

      • To wyjazd z ta p.na firma! Poki w trojmiescie ludzie nie zaczna wychodzic na ulice to uklad quazi sycylijski bedzie sobie durni z ludzi urzadzal, a interesowac go bedzie tylko duza polityka (vide klotnia o plac).

        • 16 9

      • 1-2 razy na tydzień.???

        Skąd te bzdury wziąłeś?

        • 3 0

    • Baterii nie naładujesz w 15 minut

      Każdy, kto ma elektryka o tym wie. Bateria się zagrzeje i wybuchnie albo jej żywotność spadnie do kilkunastu cykli.
      Jedyna opcja to wymiana baterii , ale przeprowadzana samemu przez użytkownika na trasie w stacjach podobnych do powiedzmy paczkomatu. Takie systemy działają, w Berlinie skutery elektryczne Gogoro np.

      • 15 0

    • No dokładnie, wielkie zaskoczenie, że trzeba wymienić? (1)

      Ciekawe, ilu ma serwisantów i kiedy ich najęli. Mało kompetentnie wypada ta firma.

      • 19 0

      • 6 sztuk lata i zostawiają nawet baKterie jak rowery odjechały (aplikacja ich zrobiła w jajo :P)... punbkty ładowania w melinach

        • 3 3

    • Tylko założyli mniejszy popyt na rowery (2)

      być może z innych miast w których nie było elektryków. I stali się pierwszą ofiarą sukcesu. jak nie uda się opanować logistyki wymian baterii w tanich kosztach - to poMEVO

      • 8 2

      • Miej litość

        Nie "tanich kosztach" tylko niskich kosztach.

        • 6 0

      • Vtopeo jak nic.

        • 1 0

    • niedasie. to gdańsk

      • 2 1

    • TLudzie (1)

      Co rządzą w Trójmieście nadają sie do tarcia chrzanu.Włączmy myślenie i zmieńcie tą bande na Pomorzu

      • 1 0

      • spadaj wsiunie

        • 0 1

    • A jak ...

      Coś nie gra to wiadomo ....

      • 0 0

  • Opinia została zablokowana przez moderatora

  • (3)

    To był szczał w dziesiątkę z tymi rowerami,brawa za pomysł tego biznesu.Ja co prawda nie skorzystam bo hajabuza,balon i Tyco mi wystarczają ale widać że zapotrzebowanie na tego rodzaju relaks jest duże moi drodzy.

    • 48 78

    • Przepadnie hejterze

      Nudny jesteś. Budyń się już przejadł.

      • 10 12

    • Szczał to ty w krzakach

      To był strzał!

      • 6 1

    • Zapotrzebowanie jest na sposob taniego dojechania do centrum.
      Ja mam 40 minut z buta do centrum Gdynii.
      Rowerem klika minut, autobusem kosztuje mnie to pol miesiaca abonamentu mevo.
      Autem ciezko zaparkować, a motocyklem jeszcze za zimno, no i chyba wolalbym podjechac rowerem, bo z kaskiem biegać i chodzić w kombinezonie to tak słabo.

      Brakuje tylko opcji wypozyczenia roweru rozładowanego, np: po niższej stawce. Bo jade do centrum, chce wrocic, a nie moge bo ktos mi rower ukradl

      • 14 0

  • amatorszczyzna (3)

    • 159 12

    • e tam, zwykły przekręt, ale najgorzej że ludzie naiwnie się łapią na to i dają swój pesel - to są jaja!

      • 8 9

    • Ładnie jednym słowem to skwitowałeś.

      • 3 1

    • Mówisz o artykule?

      To racja. "ilość baterii". Albo zaczęli je kupować na wagę albo redaktor nie zna języka polskiego

      • 6 1

  • bateria warta 1500 (15)

    a kara za uszkodzenie 2300

    • 184 5

    • auto-poprawka

      z vatem 2840

      • 22 3

    • Rower warty 1 tyś a kara 12 tyś nie pytam o nic więcej (10)

      • 51 12

      • co to jest tyś ?

        tyśąc ? czy coś innego ?

        • 24 11

      • Złożysz mi taki za 1k? (5)

        Ba, dam Ci za niego 1500, będziesz 500+ do przodu.

        • 7 3

        • Tak jak zapłacisz z góry za 4000 sztuk...

          • 7 0

        • Co to jest 1k? Kilobajt? (3)

          • 0 7

          • kilo

            • 1 0

          • (1)

            kB kilobajt
            kb kilobit
            k kilo

            kilo = 1000

            • 0 0

            • Kilo złotówek, no to jest to

              poproszę o wypłacenie w nominale po 500

              • 0 0

      • ale to bdb, kara za kradzież ma odstraszać (2)

        • 3 0

        • (1)

          To nie kara dla złodzieja tylko dla użytkownika. Widzisz różnice?

          • 3 2

          • To kara dla złodzieja

            Jak będąc użytkownikiem np wywieziesz sobie do Elbląga to jesteś złodziejem i nic tego nie zmieni.
            Jeśli tobie podczas jazdy ukradną rower Mevo, to zgłaszasz to na policję. Kary nie dostaniesz za to

            • 4 2

    • polska

      • 1 1

    • + koszt procesu

      Uszkodzenie trzeba udokumentować, zidentyfikować jego sprawcę, zwindykować należność, a następnie ponieść koszty związane z zamówieniem i zastąpieniem uszkodzonego mienia. Papiery, procedury, czas pracy, zakup usług - ten koszt musi ponieść sprawca, oprócz wartości samego przedmiotu. Nic nie zrobi się samo, a pracownikom trzeba płacić.

      • 1 0

    • Bateria to Pikuś....

      " ....kradzież, utrata lub zniszczenie roweru 12 tys. zł." He he....
      Jeżeli tyle wart jest jeden rower to jest kpina!! Za tą kasę można by kupić 4-6 B.dobrych rowerów bez baterii, co to za ekologia żeby jeździć rowerem trzeba zużywac prąd

      • 0 0

  • Ten program nie ma prawa się sam finansować (29)

    Ewidentnie cała operacja ma polegać na sprzedaniu produktu, odprowadzeniu kasy i potem
    1. bankructwie operatora (dostarczył produkt zgodnie ze specyfikacją, a że ludzie za bardzo z niego korzystają to już nie jego wina, zapłacił rachunki, majątku nie posiada ....)
    2. wyciągnięciu reki po dofinansowanie bo koszty będą rząd wielkości większe od przechodów (ma dobrą wole i robi łaskę że obsługuje system ale nie ma przecież z czego dołożyć)

    I tak wyglądają wszystkie projekty robione przez polityków.

    • 296 26

    • Doracja UE

      Jeśli była w to zamieszana jakaś dotacja z UE to sytuacja jest jeszcze bardziej jasna.

      • 44 5

    • jak mowisz

      • 10 3

    • (2)

      a to jest pierwszy państwowy "miś" o którym słyszysz?
      Bo wyglądasz na zdziwionego :)

      • 19 3

      • Gdański a nie państwowy (1)

        36 kont nie wystarczylo

        • 7 2

        • najlepsze ze sa ludzie którzy takie jawne gwałcenie porządku popierają i jak ktoś wytyka błędy, głupotę i niegospodarność to wyzywają go od pisiorów i koniec, a wszystko co powiedziałeś, chociażby było w 100% prawdziwe, nie ma zadnego przebicia boś pisior

          • 2 1

    • (1)

      Przecież to nie na się finansować samemu. To jest alternatywa dla transportu zbiorowego. Tak samo jak ZTM się sam nie finansuje. Inwestycja w MEVO jest publiczna i taka ma być, dzięki temu jest tania i dostępna dla każdego.

      • 25 14

      • na pewno przeczytałeś mowę

        skoro takie "mondrości" nam tu nawijasz na uszy. Gdybyś to zrobił to wiedziałbyś, że miasto co miesiąc płaci stały abonament. A firma ma zapewnić pełną sprawność systemu MEVO. Problem w tym, że koszty zaczynają go pogrążać bo nie spodziewał się takiej intensywnej eksploatacji już od pierwszego dnia.

        • 9 3

    • Ja bym poszukał sponsora w zamian za logo (4)

      na rowerach np. producenta leku wczesnoporonnego, mięsa lub kondomów. Od razu zmniejszy się liczba chętnych na rowerek bo jak vega może jechać mięsem.

      • 28 3

      • . (2)

        To jest finansowane ze środków UE, czyli przez jakiś okres (chyba trwałości projektu) nie można na nim umieszczać reklam.

        • 7 3

        • można (1)

          Madison już się reklamuje

          • 8 0

          • Pytanie czy to jest legalne, czy jednak przeoczenie?

            • 0 1

      • I książęta będą mnieli co palić na stosikach

        Pod kościółkami

        • 5 4

    • On nie ma sam się finansować (9)

      Finansuje go społeczeństwo, także ci którzy nie korzystają. Tak samo jak autostradę A1, na która płacili tez podatnicy z Podlasia i Lubuskiem, choć nigdy z niej nie korzystają. I tak samo jak autostrada, rower jest dodatkowo płatny.

      • 25 1

      • Przestań judzić pisi trollu (8)

        Na A1 konsorcjum GTC zaciągnęło w bankach komercyjnych kredyt, który teraz spłacają. Wpłaty od kierowców idą do skarbu państwa, a tenże skarb państwa płaci GTC opłatę za dostępność. Ruch przewyższa założenia, więc nadwyżka pozostaje w budżecie państwa, na różne 500+ i inne pisie fanaberie. Więc to nie podkarpackie czy jakieś podlasie finansuje A1, tylko kierowcy jeżdżący A1 finansują wiecznie pazerną na kasę ścianę wschodnią w Wolsce C.

        • 7 28

        • Strasznie cię POniosło! (1)

          • 13 0

          • słusznie się w...il

            • 0 3

        • Chrzanisz. Opłata dla gtc jest powiązana z ruchem na a1 (1)

          • 3 0

          • Nie jest

            • 0 2

        • Antysemito drogi (1)

          Zluzuj gumkę w majtkach.

          • 0 1

          • Dużo. Członków

            • 1 2

        • Stop Hejt! Stop mowie nienawiści!

          • 3 2

        • jesteś strasznie tępy, pewnie ześ pan peowiec albo inny tfu kodomita

          • 0 0

    • Dajmy czas (4)

      Może nauczą się na błędach, nigdzie w Europie nie ma takiego systemu więc skąd maja czerpać wiedzę, co prawda można było zrobić lepiej parę rzeczy, ale to nie ja wybierałem człowieka do tego

      • 5 10

      • (3)

        Z ksiazek czlowieku, z ksiazek... ale jak tam sami managerowie po ekonomii to czego sie spodziewasz? Ze oblicza zapotrzebowanie na ilosc baterii, rowerow, ekip .. jak oni zarowki w domu nie potrafia wymienic.

        • 27 4

        • (2)

          z ksiazek hehe co za d**il!!

          • 1 4

          • Ale Z ciebie dzban, skoro nie wiesz, do czego służy książka (1)

            Hehehe, dzbanek prostak

            • 5 0

            • jemu książki słuza do wyrównywania podłogi...no wiesz, żeby stół stał prosto...

              • 1 0

    • Ile ci trollu płacą za sianie fermentu????

      • 2 3

    • Niech pani prezydent wprowadzi mevo500+

      • 3 0

  • Porażka... (18)

    Operator sam sobie strzelił w kolano. A można było kupić zwykle rowery. Taniej, mniejsze koszty, i wiecej rowerów. Mevo fajne jest, ale nie jest gotowe na taki popyt.

    • 232 27

    • Samorząd zażądał rowerów elektrycznych, samorząd elektryczne rowery dostał (9)

      • 51 6

      • Jeżeli tak było, to znaczy, że przetarg był ustawiony. (8)

        • 32 11

        • (7)

          o wygranej decydowała ilość rowerów elektrycznych - w założeniu nie miały być wszystkie

          • 30 0

          • Ale zadecydowało to, że nextbike zaoferował wyłącznie elektryczne (6)

            • 5 0

            • gdyby to było niedopatrzenie, to można było przetarg unieważnić (5)

              ale pajace myślały że są takie nowoczesna, bo jako jedyni zrobią 100% elektrycznych

              • 4 0

              • Pajace (4)

                Pajace dobrze wiedziały, że oferują elektrycznego kota w worku. Zbadały oczekiwania gdańszczan, wśród których panuje fałszywy przesąd o górzystości miasta. Może to i prawda w porównaniu z Warszawą, ale gdzie tam Gdańskowi do Oslo, gdzie Oslo Bysykkel elektryków nie oferuje. No i wygrali przetarg tylko tym jednym "100%" nabierając gdańszczan na kolorowe paciorki.
                Ale spoko. Już mają naliczone 5 baniek kary (wiadomość poufna).

                • 1 4

              • Panie warszawiak... (3)

                Był Pan kiedyś w Gdańsku? Fałszywy przesąd... Jak się nie wychyliło nosa poza centrum i dolne tarasy, to można tak myśleć. Wiele dzielnic trójmiasta położonych jest na wzgórzach, co uniemożliwia codzienne dojazdy do pracy większości rowerzystom o przeciętnej formie fizycznej. Lepiej się nie wypowiadać jeżeli nie zna się sytuacji.

                • 9 1

              • Panie anonim... (2)

                Zjeździłem Oslo (Akerselva to jest to) i okolice oraz Gdańsk wraz TPK wielokrotnie. Nie ma porównania. Bysykkel nie ma elektryków bo Norwedzy to nie ciepłe kluchy. A prąd u nich tani jak barszcz.

                • 1 2

              • No tak, bo to że w Oslo nie ma elektryków to jest jakiś argument... (1)

                Co nas obchodzi Oslo? W Gdańsku ludzie chcą elektryki i widać to po ilości wypożyczeń, teraz trzeba tylko system ustabilizować i dostarczyć pozostałe rowery.

                • 1 2

              • W tym rzecz.

                Oslo was nie obchodzi (a powinno) więc ludzie chcą elektryki (bo myślą, że mieszkają w górach). Wobec tego firma dostarcza atrapy elektryków, kasę zgarnia a gdańscy górale zasuwają dalej z buta.

                • 3 1

    • Rowery schodzą jak świeże bułeczki wiec gdzie porażka :)

      • 17 22

    • (1)

      a można było zrobić pol na pol trochę elektrycznych trochę zwykłych, ludzie i tak by brali bo rower jest super alternatywa, niektórzy jezdza tylko po prostym i nie potrzebują doladowania

      • 31 2

      • Dla jeżdżących tylko po prostym można było kupić rowery bez kierownicy. Byłoby jeszcze taniej.

        • 12 2

    • Ocena aplikacji Mevo

      Haha:) a w google play ocena aplikacji Mevo to 2,9 :D
      prawdziwi użytkownicy wystawili ocene

      • 4 1

    • Widocznie bratanek stryjka babci urzędnika

      Zajmował się zgrzewaniem ogniw do baterii rowerowych i brakowało mu zamówień..

      • 1 0

    • jeezu miasto w przetargu określiło że ma byc co najmniej część rowerów elektryczna (2)

      ...więc operator w nic sobie nie strzelił tylko odpowiedział na wymagania

      • 2 1

      • co najmniej , a nie wszystkie (1)

        • 1 0

        • Co najmniej oznacza że może ich być więcej - a nawet wszystkie

          • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

MH Automatyka MTB Pomerania Maraton - Kwidzyn - Miłosna (1 opinia)

(1 opinia)
80 - 115 zł
zawody / wyścigi

Nocny Duathlon - Airport Gdańsk

zawody / wyścigi

Cross Duathlon Gdańsk

89 zł
bieg, zawody / wyścigi

Znajdź trasę rowerową

Forum